Vurige Maandagen 5-8-2008 (Dewico Fireworks)

Rembo

VWC lid
Afgelopen maandag heb ik de vuurwerkshows van Dewico in Oostende gezien.

plus punten van de show:
-Geen rustpunten
-De grotere kalibers (6 en 5 inch) vond ik van erg goede kwaliteit
-Salute's van de finale waren ERG hard

min punten van de show:
-Helaas veel wind, kan Dewico niks aan doen maar toch erg jammer, het heeft de foto's ook niet echt goed gedaan.
-Volgens mij hadden ze de 20 halen minder betalen actie gevolgd van 2" blokken met het effect blue to crackling, dit effect heb ik namelijk veel te veel gezien waardoor het om en duur saai en irritant werd.
-Menig 3" shells vond ik van mindere kwaliteit, niet egaal rond en veel "gaten"

Al met al een leuke show maar er kon meer uit gehaald worden. Ik was er vooral naar toe gegaan om mijn nieuwe DSLR camera uit te testen.

hier enkele foto's:
(commentaar is welkom, het was mijn 1e keer:D)

2737126468_fe6b7ed2a9_b.jpg

2736294885_ecbaaf25a6_b.jpg

2736301357_d2ff84875e_b.jpg

2737140756_916ed8bc2f_b.jpg

2736305793_65c76b6f2c_b.jpg

2737136994_45723a4cf3_b.jpg

Groeten,
Rembo

Laatst bewerkt:
Leuk dat je naar deze show ben geweest.

Je eerste keer fotograferen?
Meteen professioneel haha, mooi man.
Ik wil je dan wel een dikke compliment geven is zeker goed gelukt voor de eerste keer. Vooral de eerste vind ik wel mooi.
Er staat alleen niet veel op en er ontbreekt veel van het effect, komt dit omdat je het niet een beeld kreeg door een te kleine groothoek, of stond je er te dichtbij ofzo?
En welke camera heb je gebruikt ben daar wel benieuwd naar haha.

Leuk dat je naar deze show ben geweest.

Je eerste keer fotograferen?
Meteen professioneel haha, mooi man.
Ik wil je dan wel een dikke compliment geven is zeker goed gelukt voor de eerste keer. Vooral de eerste vind ik wel mooi.
Er staat alleen niet veel op en er ontbreekt veel van het effect, komt dit omdat je het niet een beeld kreeg door een te kleine groothoek, of stond je er te dichtbij ofzo?
En welke camera heb je gebruikt ben daar wel benieuwd naar haha.

We stonden erg dichtbij.. op het strand. Maar ik denk dat ik met het maken van de foto per ongeluk een te kleine groothoek heb gebruikt. Voor die foto nam ik foto's van 30mm effecten, hier had ik een beetje op ingezoomed. Nou schoten ze direct na die 30mm effecten die 6" effecten. Denk dat ik hem gewoon vergeten ben terug te zetten:bonk:

Ik heb de Sony Alpha 300 met een Sigma 18-125 mm lens er voor gebruikt.

In iedergeval bedankt voor je compliment:D

Rembo

We stonden erg dichtbij.. op het strand. Maar ik denk dat ik met het maken van de foto per ongeluk een te kleine groothoek heb gebruikt. Voor die foto nam ik foto's van 30mm effecten, hier had ik een beetje op ingezoomed. Nou schoten ze direct na die 30mm effecten die 6" effecten. Denk dat ik hem gewoon vergeten ben terug te zetten:bonk:

Ik heb de Sony Alpha 300 met een Sigma 18-125 mm lens er voor gebruikt.

In iedergeval bedankt voor je compliment:D

Rembo

Haha ok, inzoomen is totaal niet nodig met vuurwerk.
Volgende keer kan je daar dus op letten gewoon zo'n grote groothoek gebruiken dat is het best voor vuurwerk.
Ben benieuwd naar je volgende foto's, van mij mag je ze zeker weer op het forum zetten :D

Haha ok, inzoomen is totaal niet nodig met vuurwerk.
Volgende keer kan je daar dus op letten gewoon zo'n grote groothoek gebruiken dat is het best voor vuurwerk.
Ben benieuwd naar je volgende foto's, van mij mag je ze zeker weer op het forum zetten :D

Dat zal ik doen!
Ik zal zowizo enkele shows van Knokke-Heist nog gaan fotograferen voor de rest staat er nog niet veel op de planning.

Groeten,
Rembo

Dat zal ik doen!
Ik zal zowizo enkele shows van Knokke-Heist nog gaan fotograferen voor de rest staat er nog niet veel op de planning.

Groeten,
Rembo

Leuk man, ik ben daar misschien ook aanwezig bij alle shows :D

Je kan ook hier een eigen topic maken: http://forum.vuurwerkcrew.nl/forumdisplay.php?f=18 daar kan je dan je foto's in plaatsen.
Ik heb dat ook zie: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=6279 dit vind ik erg leuk want je zie het verschil in mijn foto's, kijk maar eens naar de eerste paar en laatste, je ziet steeds meer verbetering, (Heb overigens zelf een compacte camera). Enkele zijn met een Canon 400D geschoten.

Lijk me leuk als je ook zo'n topic maakt en up to date houdt, je zal zeker verbetering gaan zien, vuurwerk fotograferen is niet erg makkelijk namelijk, en dat moet je onder de knie krijgen :D

Back
Bovenaan