Vulcan Europe geeft meer dan 150 combiboxen weg!!

Ook ik heb er al een hoop mee gedaan en helaas nog geen prijs.. Gelukkig zijn er nog een aantal dus we blijven het proberen:D

Zeer mooie actie van Vulcan, moet gezegd worden. :applause:

Er worden maar liefst 150 cakeboxen weggegeven. Dat iets waar je u tegen kan zeggen. Het bedrag dat Vulcan kwijt is zal ongetwijfeld lager liggen dan die 15000 (=winkelierswaarde), toch is het een top actie. Waarom?

- 150 cakeboxen worden weggegeven, dus MINSTENS 150 man in NL worden blij gemaakt.
- Geen haantje de voorste praktijken meer, iedereen heeft evenveel kans om te winnen over een periode van 2 weken.
- De vragen zijn niet ingewikkeld, wat het voor jong en oud (de non- liefhebbers) OOK aangenaam maakt om mee te dingen.
- Prijs is in de buurt van je woonplaats af te halen. Afreizen naar de andere kant van NL dus niet nodig.

Voor Vulcan levert dit natuurlijk ook veel reclame op. Een groot deel van de consumenten zal na eind van deze actie een groot deel van het Vulcan assortiment uit het hoofd weten. :D

Om een vraag te beantwoorden moet je een of meer producten opzoeken/video bekijken. Tussendoor kom je waarschijnlijk op iets leuks terecht dat je graag zou willen hebben en bij het oppikken van je prijs wellicht aanschaft. Geniaal gewoon. Al met al een knap staaltje PR waar alle partijen beter van worden. :D

Grappig. Sommige vragen zijn al eerder geweest. Had ik nou de antwoorden maar bijgehouden.

Ik denk dat dat vragen zijn die door niemand goed zijn beantwoord.

Haha er komen inmiddels aardig wat vragen voorbij, die in een eerder stadium al gesteld zijn. Het zijn niet de moeilijkste vragen, dus die zijn ongetwijfeld goed beantwoord.

:handsup:Ik kreeg net de mail waar ik al een tijdje op hoopte "Je hebt een grand finale no.1 combibox gewonnen ":handsup:

Bedankt Vulcan Europe !!

85 prijzen waarvan 33 op vwc

Noppes
Jessevuurwerk
Brainiac
pyrowijk
Koenie95
RafQue
de vrouw van erwinthb
Mr Kamuro
jw fireworks
Vuurwerkkoning
mega vuurwerkfreak
Pyroboy26
Rickagovv
joejoey
Nondur
\_Niels-/
Robert_van_Dijk87
Thomaz
Roobaaro
kokos4life
fexZy
royduin
zaantjedam075
jvdbeld
de vrouw van Ruben67
aasamember
Arahon
Baasie123
argss
Spinner
Leet
roadrunner
romano

85 prijzen waarvan 32 op vwc

Noppes
Jessevuurwerk
Brainiac
pyrowijk
Koenie95
RafQue
de vrouw van erwinthb
Mr Kamuro
jw fireworks
Vuurwerkkoning
mega vuurwerkfreak
Pyroboy26
Rickagovv
joejoey
Nondur
\_Niels-/
Robert_van_Dijk87
Thomaz
Roobaaro
kokos4life
fexZy
royduin
zaantjedam075
jvdbeld
de vrouw van Ruben67
aasamember
Arahon
Baasie123
argss
Spinner
Leet
roadrunner

hier nog een prijswinnaar;)

Vulcan, vraagje, Ik ben winnaar maar afhankelijk van hoe je het berekend is mijn dichtstbijzijnde alleen te bereiken per veerboot. De 2e dichtstbijzijnde is dan makkelijker te bereiken, kan ik dit doorgeven per e-mail?

en dan is je lijst niet eens compleet ;)

85 prijzen waarvan 33 op vwc

Noppes
Jessevuurwerk
Brainiac
pyrowijk
Koenie95
RafQue
de vrouw van erwinthb
Mr Kamuro
jw fireworks
Vuurwerkkoning
mega vuurwerkfreak
Pyroboy26
Rickagovv
joejoey
Nondur
\_Niels-/
Robert_van_Dijk87
Thomaz
Roobaaro
kokos4life
fexZy
royduin
zaantjedam075
jvdbeld
de vrouw van Ruben67
aasamember
Arahon
Baasie123
argss
Spinner
Leet
roadrunner
romano

Ik kan me maar toch geen goed antwoord bedenken voor de huidige vraag :frusty:

"Welke single shot heeft een super blast?"

Alle effectomschrijvingen komen wel in aanmerking :bonk:

Maar ik zal niemand vragen naar het juiste antwoord, misschien kijk ik wel ergens overheen...

Jwtjuh :bye:

Edit: Laat maar, ik heb 'm :bonk: :biertje:

Ik kan me maar toch geen goed antwoord bedenken voor de huidige vraag :frusty:

"Welke single shot heeft een super blast?"

Alle effectomschrijvingen komen wel in aanmerking :bonk:

Maar ik zal niemand vragen naar het juiste antwoord, misschien kijk ik wel ergens overheen...

Etiket lezen ;-)

Ik had 'm direct na het posten van mijn bericht gevonden, bedankt jongens voor jullie sportiviteit! :thumbup:

Back
Bovenaan