Vroegâh, toen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vroegah... toen je met 30 man op een afgelegen parking stond. De hele dag matten, knallers, single shots, fluted satelites en ga zo maar door. Wat was dat genieten zeg....

P1030454.jpg

Vroegâh, toen... je met je vriendjes voor de winkel ramen stond te kijken naar de dvd die ze lieten zien met welke producten ze verkochten. Uren voor de ramen gestaan toen der tijd.

Vroegah, toen je blij was met elk item uit een familiepakket waarbij er iets de lucht in ging en niet een fontein was.

En nu een goede fontein kunnen waarderen...

Vroegah, toen je blij was met elk item uit een familiepakket waarbij er iets de lucht in ging en niet een fontein was.

En nu een goede fontein kunnen waarderen...

Heel herkenbaar dit ja!

Bijdrage van mijn kant:
Vroegâh, toen je als klein jochie tijdens de verkoopdagen 's avonds niet wilde gaan slapen, maar stiekem voor het slaapkamerraam naar buiten ging staren in de hoop iets van vuurwerk te kunnen zien.

Bijdrage van mijn kant:
Vroegâh, toen je als klein jochie tijdens de verkoopdagen 's avonds niet wilde gaan slapen, maar stiekem voor het slaapkamerraam naar buiten ging staren in de hoop iets van vuurwerk te kunnen zien.

Dit gebeurd hier nog steeds..:p Of als een gek naar het raam rennen als iemand in de buurt niet tot de 31ste kan wachten.

..toen we nog mooi fluit naar boeket cakes hadden. (concerto rosso, zware jongens etc) of mis ik iets..:confused:

..... toen er nog geen slaatje uit een "pandemie" geslagen werd en de gemeente Eindhoven nog geen vuurwerkverbod had.

Vroegâh, toen... mn moeder weer eens boos was als ze me betrapte dat ik stiekem in de folders lag te bladeren terwijl ik al lang had moeten slapen.

Toen mijn moeder steeds sneaky iets van mijn vuurwerk pakte en naar buiten glipte om het aan te steken. Vroegah toen je in Apeldoorn gewoon 30 plekken had waar je vuurwerk kon kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan