Vragen van de buren/straat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb na het gesprek afgelopen dinsdag ook helemaal niets meer van haar vernomen. Was vanochtend redelijk vroeg wakker, toen het licht begon te worden heb ik de auto in kwestie eens goed bekeken. Ik kan nog steeds geen enkele schade ontdekken die door vuurwerk veroorzaakt zou kunnen zijn.

Ik heb na het gesprek afgelopen dinsdag ook helemaal niets meer van haar vernomen. Was vanochtend redelijk vroeg wakker, toen het licht begon te worden heb ik de auto in kwestie eens goed bekeken. Ik kan nog steeds geen enkele schade ontdekken die door vuurwerk veroorzaakt zou kunnen zijn.

Dan lijkt het me ook sterk dat zij met de auto naar de garage is gegaan om de schade te laten zien. Laat staan dat tegen haar is gezegd dat de halve auto overgespoten moet worden. Lachwekkend haha

De buren vragen mij om thuis te blijven met oud en nieuw, vinden ze gezellig :D

In de avond verzorg ik samen met 3 anderen het vuurwerk bij een zorginstelling. Dit heeft inmiddels aardig serieuze vormen aangenomen. Blijkbaar zo serieus dat mensen die komen kijken dus daadwerkelijk vragen welk bedrijf het vuurwerk verzorgt...

De buren op de hoek vragen nu al steevast of ik tijdens de jaarwisseling weer zoveel mooi vuurwerk heb. :)

Dit jaar, na 0:00 uur, was ik net bezig om weer een volgende cake klaar te zetten, komt het over-buurjongetje naar mij toe: "Meneer, ik vind dat u erg mooie potten heeft". Toverde toch wel weer een glimlach op mijn gezicht. :)

Eddy.

Hier geen vragende buren, maar wel buren waar we vaak mee stoken. Die kwam de 28ste even melden dat zij dit jaar niet thuis zouden zijn met de jaarwisseling omdat hun huis een puinhoop is door de verbouwing. Kwam goed uit, want ik zou het ook niet thuis vieren. Hele straat was stil dus dit jaar. Schijnbaar wordt ik toch een soort van gemist als ik er niet ben.

Op onze alternatieve locatie (schoonouders) vooral buurjongens die meekeken en wilde weten waar ik mijn vuurwerk vandaan had omdat het zo mooi was. Schattig. Maar ondanks dat het legaal is, ga ik het je niet vertellen want dan heb ik een boze moeder achter me aan omdat kindlief ook het halve land door wil voor vuurwerk. Ouders zijn soms een beetje raar :bonk:

Hier ook. Wordt door meerdere jongens in de buurt al de vuurwerkman genoemd. Woon in een zwarte kousen gemeente dus dat valt sneller op, natuurlijk. Daarom dit jaar(zondag) nauwelijks tot geen vuurwerk gezien tot 24:00. Om 18:00 wel allemaal even stiekem naar buiten kijken hoe wij traditiegetrouw los gaan.

Toch is na twaalven altijd wel "gezellig" druk buiten. De meesten houden het na een uur dan wel weer voor gezien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan