Vragen van de buren/straat.

Bizar verhaal man, had het toen al gelezen.. maar word er weer naar van. De vraag is, wat doen jullie dit jaar? Ergens een rustiger plekje opzoeken?
Thnx Mike. 👊

Nee tis onze flat/buurt wij blijven gewoon hier. We weten waar die gasten te gast waren nl een rijkeluis studenten complex naast ons. Niet de bewoners maar vrienden daarvan.

Politie heeft toegezegd om vaker in onze buurt te patrouileren daar en onze flat zal tegen die tijd op verschillende manieren daar kenbaar maken dat een herhaling niet getolereerd wordt.

Mocht er weer een herhaling zijn van afgelopen oud en nieuw in de vooravond gaan we met een paar mannen op visite. Dat heerst hier wel en die afspraken zijn onderling al gemaakt zonder dat de vrouwen dit weten.

Maar weet je, wie zit hier op te wachten 🤷‍♂️

Thnx Mike. 👊

Nee tis onze flat/buurt wij blijven gewoon hier. We weten waar die gasten te gast waren nl een rijkeluis studenten complex naast ons. Niet de bewoners maar vrienden daarvan......

Nee, je hoopt dat het niet nodig is.. maar snap wel dat je je nu een beetje voorbereid.

Hopelijk was het een eenmalige situatie en kunnen jullie gewoon lekker stoken dit jaar, zonder gekkigheden. Hopelijk dit jaar dubbel zo dik voor jullie!! :thumbup:

Ik snap je frustratie man maar ik zou dit toch niet ff online knallen.

Stel je voor het komt echt zo ver en het is geen grootspraak alleen maar online?
Dan heb je nu al je voorbedachte rade.

Ik heb je bericht expres niet geciteerd. @Waltr

Vervelende situatie maar ik zou het editen...

Back
Bovenaan