Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En wat zeggen ze als je vraagt of zij dat wel weten?Mijn overburen vragen of ik vredesnaam wel weet hoeveel zware metalen wij in de wijk verspreiden![]()
Zo was ik afgelopen jaar bij een van mijn vrienden. Zelf hadden de buren daar voornamelijk shells en wat andere producten, duitse winkels dacht ik. De avond lang konden we genieten van elkaars spul, tot wij met de Tournament Box kwamen aanlopen. Toen waren ze wel benieuwd naar waar je zoiets kon kopen. Leuk als je dan kan zeggen, hier op de hoek.Vaak de vraag "waar koop je dat?" En als ik dan (eigenlijk standaard) antwoord met "in de winkel" dan is vaak de reactie "jaaaa in polen zeker" terwijl ze net naar een hardstikke nederlandse compound hebben zitten kijken.
Haha heel herkenbaar dit ja en ieder jaar weer het zelfde. Ze geloven het gewoon niet.Vaak de vraag "waar koop je dat?" En als ik dan (eigenlijk standaard) antwoord met "in de winkel" dan is vaak de reactie "jaaaa in polen zeker" terwijl ze net naar een hardstikke nederlandse compound hebben zitten kijken.
Achja liever dat dan geklaag. Had vorig jaar een man die hem de pan uit flipte om een zena minisalute. Het leek nergens meer op volgens hem en werd elk jaar maar harder en harder.Haha heel herkenbaar dit ja en ieder jaar weer het zelfde. Ze geloven het gewoon niet.
Ja, die is irritant. Stel boerse arme (schier overstaanbaar plat sprekende) buurjochies bij elke scheet die ik afsteek. "Geld, moet je voor werken" zeg ik steevastwAt KoSt Da?
De vraag of iets illegaal is komt meermaals voorbij op de mooiste avond. Het is wat dat betreft inderdaad erg jammer dat de gemiddelde burger geen flauw idee heeft over vuurwerk en zich door de media totaal heeft laten hersenspoelen.
Afgelopen jaar oa deze gehoord:
- 1' mine: 'Zooo! Bijna je hoofd kwijt!'
- Geiser C: Je mag wel even waarschuwen dat het zo ontploft! (Mijn waarschuwing was blijkbaar onvoldoende )
- kom aanlopen met een compound, 'dat kan je alleen in België kopen toch?'
- 'Wat kost dat nou?'
- 'Het is wel erg mooi, scheelt ons weer geld uitgeven volgend jaar met jou in de straat!'
- 'Dat is toch verboden?' Nee, dat is hier gewoon te koop. 'Ja, in Polen zeker, knipoog.'
- 'Het is nog geen twaalf uur! Dit mag nog niet!'
- 'Die troep, ruim je dat wel zelf op?' Nadat ze hebben staan juigen bij wat compounds.
- 'Je bent best gek, maar bedankt voor de show!'
- 'Ik ga zo m'n hond uitlaten, dat je het ff weet.'
- Zet cake vast met stenen, buurman niet, pot buurman valt om en vliegt me vanalles om de oren. 'Ja, een beetje risico hoort er bij' slokje bier, bulderlach.
- Cat1 met de peuter en kleuter op straat, brilletjes en gehoorsbescherming op, ruime afstand; 'Door mensen zoals jij gaan die kinderen straks alles slopen.'
Eh.. say what!?
Eens kijken of er dit jaar nog pareltjes bij komen.
wow klinkt als een gezellig buurtjeDe vraag of iets illegaal is komt meermaals voorbij op de mooiste avond. Het is wat dat betreft inderdaad erg jammer dat de gemiddelde burger geen flauw idee heeft over vuurwerk en zich door de media totaal heeft laten hersenspoelen.
Afgelopen jaar oa deze gehoord:
- 1' mine: 'Zooo! Bijna je hoofd kwijt!'
- Geiser C: Je mag wel even waarschuwen dat het zo ontploft! (Mijn waarschuwing was blijkbaar onvoldoende )
- kom aanlopen met een compound, 'dat kan je alleen in België kopen toch?'
- 'Wat kost dat nou?'
- 'Het is wel erg mooi, scheelt ons weer geld uitgeven volgend jaar met jou in de straat!'
- 'Dat is toch verboden?' Nee, dat is hier gewoon te koop. 'Ja, in Polen zeker, knipoog.'
- 'Het is nog geen twaalf uur! Dit mag nog niet!'
- 'Die troep, ruim je dat wel zelf op?' Nadat ze hebben staan juigen bij wat compounds.
- 'Je bent best gek, maar bedankt voor de show!'
- 'Ik ga zo m'n hond uitlaten, dat je het ff weet.'
- Zet cake vast met stenen, buurman niet, pot buurman valt om en vliegt me vanalles om de oren. 'Ja, een beetje risico hoort er bij' slokje bier, bulderlach.
- Cat1 met de peuter en kleuter op straat, brilletjes en gehoorsbescherming op, ruime afstand; 'Door mensen zoals jij gaan die kinderen straks alles slopen.'
Eh.. say what!?
Eens kijken of er dit jaar nog pareltjes bij komen.