Vragen omtrent vuurwerkwinkels Zuid Holland

Wie weet een winkel die dit jaar de sick6 shock verkoop regio Rotterdam of Dordrecht of een andere harde Thunderking alleen geen binkie,mad dog shock,Katan shock of de whistle Thunder queen.

Pijnacker is te ver en de sick 6 shock bestaat volgens mijn wel je heb de shock en de rocket.

Die bestaat zeker! Ga naar http://www.zenavuurwerk.nl en zoek met je postcode een Zena-winkel bij jou in de buurt. Die zou ze moeten hebben! Staan ze nog niet op die site? Even bellen of nog even geduld hebben omdat ZENA nog lang niet alle winkelassortimenten er volledig op heeft staan! Wij hebben er bij Huisman zelfs een actie op zitten maar ja, wij zitten voor jou aan de andere kant van NL... :sad:

De intratuin folder van hendrik Ido ambacht en Sliedrecht is wel online vind het ass tegen valen dus ga dit jaar niet naar intratuin helaas:(

Ik heb een vraag. Ik zoek een winkel waarbij de webshop nu open is en die een heel groot assortiment heeft. Liefst de grootste. Waar het ligt maakt niet zo heel veel uit. Ik zoek we specifiek naar één soort vuurwerk (die ze moeten hebben) namelijk de grondbloem met knal. De Rijswijkse Vuurwerkhal heeft ze alleen ik vind voor de rest het assortiment tegenvallen.

Vuurwerk7kamp in cappele aan der ijsel (Rotterdam) heb ze voor 6,00 euro en 1+1 gratis heb zelf ook 7 pakjes besteld:)

Nou, ik vind juist tussen de vele zooi waar je mee belazerd word hem toch wel een eerlijke handelaar.

Rijswijkse Vuurwerkhal is prijs/kwaliteit dus voor de prijs moet het goed zijn wat je krijgt.

Smaken verschillen dat mag, oja 1 tip... laatste jaar de grondbloem met knal !
Wil je ze zonder knal ga naar de lidl, neem daar dan geen oliebollen mee je zal mij dankbaar zijn.

Nou, ik vind juist tussen de vele zooi waar je mee belazerd word hem toch wel een eerlijke handelaar.
Rijswijkse Vuurwerkhal is prijs/kwaliteit dus voor de prijs moet het goed zijn wat je krijgt.

Ik denk dat jij het verkeerd leest of begrijpt : Vuurwerkfan1998 heeft het helemaal niet over oneerlijk of belazerd worden, hij vraagt gewoon naar grondbloemen met knal en dat Frits ze wel heeft maar dat hij het assortiment niet naar zijn smaak is.

Ja maar jij leest het ook verkeerd, ik bedoel dat hij een speciaal assortiment heeft niet de pakketten van 3 voor 50 euro dat bedoel ik met belazeren omdat zelfs op dat vuurwerk effecten staan die er helemaal niet is.

Dat je vind dat het assortiment dan tegenvalt is een mening, en ook ik geef mijn mening.

Ik denk dat jij het verkeerd leest of begrijpt : Vuurwerkfan1998 heeft het helemaal niet over oneerlijk of belazerd worden, hij vraagt gewoon naar grondbloemen met knal en dat Frits ze wel heeft maar dat hij het assortiment niet naar zijn smaak is.

Ben van plan morgen nog even langs te hoppen bij Rio fireworks in dordrecht, voor die Mad dog thunder shocks, zijn maar 1,49 per pakje van 6. nu is dit een 'powerprijs'. Heb al 3 x contact gezocht met Rio fireworks, want zijn die prijzen nou ook geldig in de losse verkoop?? Heb 1 contact formulier ingevuld 2 weken geleden, een week geleden naar een mail adres gemaild van de winkel en afgelopen zondag na nogmaals geen antwoord te hebben gekregen naar hetzelfde email adres nog een mail gestuurd, nog geen antwoord. Kan iemand mij vertellen of die powerprijzen nou ook in de losse verkoop gelden?

Ben van plan morgen nog even langs te hoppen bij Rio fireworks in dordrecht, voor die Mad dog thunder shocks, zijn maar 1,49 per pakje van 6. nu is dit een 'powerprijs'. Heb al 3 x contact gezocht met Rio fireworks, want zijn die prijzen nou ook geldig in de losse verkoop?? Heb 1 contact formulier ingevuld 2 weken geleden, een week geleden naar een mail adres gemaild van de winkel en afgelopen zondag na nogmaals geen antwoord te hebben gekregen naar hetzelfde email adres nog een mail gestuurd, nog geen antwoord. Kan iemand mij vertellen of die powerprijzen nou ook in de losse verkoop gelden?

Ik had de zelfde vraag ook al 2 keer gemaild maar kreeg niks terug toen maar naar een andere winkel gegaan koste daar wel 2,50

Vuurwerkwinkel de kanonslag is zojuist weer begonnen! houd onze facebookpagina anders in de gaten: facebook de kanonslag!

Back
Bovenaan