Tunderking
VWC lid
Wie weet een winkel die dit jaar de sick6 shock verkoop regio Rotterdam of Dordrecht of een andere harde Thunderking alleen geen binkie,mad dog shock,Katan shock of de whistle Thunder queen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wie weet een winkel die dit jaar de sick6 shock verkoop regio Rotterdam of Dordrecht of een andere harde Thunderking alleen geen binkie,mad dog shock,Katan shock of de whistle Thunder queen.
Pijnacker is te ver en de sick 6 shock bestaat volgens mijn wel je heb de shock en de rocket.
Iemand een idee wanneer de site van de Intratuin online gaat?
Vanaf 1 december kun je bestellen, nu we online :
https://zoetermeer.intratuinvuurwerk.nl/
Nou, ik vind juist tussen de vele zooi waar je mee belazerd word hem toch wel een eerlijke handelaar.
Rijswijkse Vuurwerkhal is prijs/kwaliteit dus voor de prijs moet het goed zijn wat je krijgt.
Ik denk dat jij het verkeerd leest of begrijpt : Vuurwerkfan1998 heeft het helemaal niet over oneerlijk of belazerd worden, hij vraagt gewoon naar grondbloemen met knal en dat Frits ze wel heeft maar dat hij het assortiment niet naar zijn smaak is.
Ben van plan morgen nog even langs te hoppen bij Rio fireworks in dordrecht, voor die Mad dog thunder shocks, zijn maar 1,49 per pakje van 6. nu is dit een 'powerprijs'. Heb al 3 x contact gezocht met Rio fireworks, want zijn die prijzen nou ook geldig in de losse verkoop?? Heb 1 contact formulier ingevuld 2 weken geleden, een week geleden naar een mail adres gemaild van de winkel en afgelopen zondag na nogmaals geen antwoord te hebben gekregen naar hetzelfde email adres nog een mail gestuurd, nog geen antwoord. Kan iemand mij vertellen of die powerprijzen nou ook in de losse verkoop gelden?