Vragen Hardix Vuurwerk 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

bassie1978

VWC lid
Binnenkort zullen wij weer op bezoek gaan naar Hardix vuurwerk te Kampen.
Altijd een erg leuk bezoek! Stel hier je vragen aan Hardix zodat wij deze kunnen meenemen in ons bezoek!

Geen vraag maar ben wel erg benieuwd hoe het er voorstaat en wat voor nieuws we kunnen verwachten!
Hoopenlijk kan Hardix hier wat van open baar maken in vorm van filmpjes of labels enzv!

Mijn vraag: Wanneer komt Hardix eens naar het hoge noorden? Zit er al een aantal jaren op de wachten, maar nog niks te vinden hier.

In het noorden wonen ook gewoon vuurwerkliefhebbers:sad:

Wij zullen morgen op bezoek gaan bij Hardix.
Als er nog vragen zijn stel ze dan nu nog.

Gisterenavond waren we met 4 man sterk op bezoek bij Hardix.
Zoals altijd een bijzonder leuke en gezellige avond daar in Kampen, maar gisterenavond ook nog eens extra bijzonder vanwege een flink aantal en spectaculaire uitbreidingen binnen de collecties.
Wesley (Omepje) heeft dit keer de taak op zich genomen om het verslag te schrijven, dit verslag zal binnenkort online komen te staan.

Fijn om te horen dat het een goede avond was en dat er een flink aantal en spectaculaire uitbreidingen zijn!

Inderdaad, het was weer een zeer geslaagde avond met erg veel informatie en nieuwe producten.
Ik heb het verslag inmiddels al gemaakt en opgestuurd naar Hardix ter controle.
Het verslag zal dus zo snel mogelijk online komen.

oeioei,

Ik word nu wel nieuwsgierig. Ik vind Hardix een goede importeur en hoop dat ze ons dit jaar weer verrassen.
greetzzz

Mooi,

Dit werkt alleen niet zo goed voor mijn nieuwsgierigheid. Die wordt alleen maar groter. Toch nog ff geduld hebben.;-)

greetzz

Ik kijk uit naar het verslag. Ik ben vooral benieuwd naar de 7 steps. Komt ie terug zoals hij eerst was? Is hij vernieuwd?. Duidelijk hardix beste cake, vind ik dan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan