Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Verslag moet eerst door Hardix goedgekeurd worden.. en daarbij is er natuurlijk niet altijd de tijd om dags na het bezoek direct een verslag te tikken..
Het verslag komt er in ieder geval aan zo snel mogelijk..
Ik vraag me eigenlijk al jaren af waarom Hardix geen verkooppunt in Zeeland of in de richting van brabantheeft...De dichtsbijzijnde dealer is voor mij 55 km verderop...
Ik zou weleens willen weten of ze deze optie weleens hebben overwogen. Is er geen intresse? Of is er geen vraag naar?
De laatste hardix dealer die hier zat is in 2004 gestopt. Sindsdien niks meer... Jammer !
Ik denk dat het ook aan de bekendheid ligt. Ik zou wel willen weten wat Hardix voor doelen heeft op het gebied van dealers.
Mike is ondertussen hard bezig alle nieuwe producten online te gooien.
Over de dealers, het hoeft natuurlijk niet altijd bij de importeur te liggen.
Mischien hebben die winkels wel afspraken/contracten met andere importeurs waardoor ze geen Hardix kunnen voeren bijvoorbeeld.
ik zie dat mike al behoorlijk op weg is .
ik ben trouwens super benieuwt naar de nieuwe steen goed lijn .
dit lijkt mij een lijn vol leuke low buget produckten .
ff afwachten op prijzen filpjes en demos .
en als deze lijn mij bevalt , ben ik bang dat er weer wat van hardix in huis haal
Natuurlijk wil Hardix Vuurwerkdealers hebben in Brabant en Zeeland. Wij zijn momenteel bezig met het aantrekken van nieuwe dealers en wellicht komen er dit jaar dealers bij uit Brabant en Zeeland. Iedereen moet gewoon met al zijn vrienden Hardix promoten bij zijn huidige dealer!!! Hahaha