Vragen aan Vuurwerkbunker 2023/2024!

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en we richten onze spreekwoordelijke pijlen alweer op het komende seizoen.

Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur? Stel ze dan in dit topic! Als wij van Vuurwerkcrew dan op bezoek gaan, dan zullen wij alle vragen meenemen en verwerken in het verslag!

Hebben jullie plannen om het Argento assortiment uit te breiden? Wellicht bijvoorbeeld met producten van Funke, zoals bijvoorbeeld de Whistling palms?

Organiseren jullie voor dit jaar weer een prijsvraag, een ffreakactie en een demo ?

Hier ben ik ook benieuwd naar. En komen de Argento Albert boxen die nu al in Duitsland worden er verkocht er ook bij? Ik heb het dan over 'candy mountain' en 'push it to the limit'.

Hebben jullie plannen om het Argento assortiment uit te breiden? Wellicht bijvoorbeeld met producten van Funke, zoals bijvoorbeeld de Whistling palms?

De VWB Anniversary Box was natuurlijk vanwege het 5 jarig (+2) bestaan van Vuurwerkbunker. Komt deze compound wel weer in het assortiment, wellicht onder een andere naam? Deze was namelijk erg goed, zowel de prijs als de kwaliteit.

Magellan, Thalia, Blossom, Sceptrum, Tarantula, Leviathan om wat wat voorbeelden te noemen. Zijn er plannen, om dit soort producten ook naar Nederland te brengen ? Werken jullie aan een eigen lijn, specifiek gericht op de Nederlandse markt?

Zijn jullie van plan om gekooide Argento producten te importeren dit jaar? ( Red Thunder bijvoorbeeld )

Is er een freakactie mogelijk voor alle filialen?

In het topic van Vuurwerkfeestje las ik dat de Argento cakes niet meer terug komen. Stoppen jullie helemaal met het importeren van Argento of koopt deze winkel ze gewoon niet meer bij jullie in?

Later deze week zijn wij te gast bij Vuurwerkbunker. Als jullie nog vragen hebben voor de importeur Vuurwerkbunker plaats ze dan hier en dan nemen wij het mee tijdens het bezoek/gesprek.

1) Gaat Vuurwerkbunker door met het importeren van eigen producten? Zo ja, wordt het assortiment uitgebreid?
2) Gaat Vuurwerkbunker door met het importeren van Argento? Zo ja, volgt er een uitbreiding van het assortiment?
3) Is Vuurwerkbunker nog van plan een demo (met eindshow) te schieten? Zo ja, waar en wanneer wordt deze geschoten?

Back
Bovenaan