Vragen aan Vuurwerkbunker 2021/2022!

pyrofan#1

VWC lid
Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en we richten onze spreekwoordelijke pijlen alweer op een hopelijk beter (vuurwerk) jaar.

Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur? Stel ze dan in dit topic! Als wij van Vuurwerkcrew dan op bezoek gaan, dan zullen wij alle vragen meenemen en verwerken in het verslag!

In de verschillende lijnen, waaronder Climax en Pyromeister, is er sprake van een aantal omlabelingen van artikelen van VWT. Stuk voor stuk toppers, maar ik ben erg benieuwd of we hiervan nog een uitbreiding gaan zien.

1. Kunnen jullie ook een omlabeling van The Legend toevoegen aan één van de lijnen? Ziet er op film echt geweldig uit.

2. Kunnen jullie ook een omlabeling van cake 2 of cake 5 van de Shots of Anarchy overwegen om op te nemen in het assortiment. Beide toppers van formaat en dit lijkt mij een geweldige toevoeging.

Over 2 weken, op zaterdag 2 oktober, zijn Mike en ik te gast bij Vuurwerkbunker. Heb je nog vragen over de artikelen van Vuurwerkbunker, de nieuwe cat. 1 lijn, de ontwikkelingen of het vooruitzicht? Stel ze dan hier en wij zullen dit meenemen tijdens het bezoek!

Per wanneer is die Nieuwe cat 1 lijn verkrijgbaar? En is dat dan ook in elke vestiging te verkrijgen? (Specifiek Katwijk:p)

Wanneer wordt de gehele Argento lijn, bekend gemaakt? Of is het aanbod al bekend, aangezien het al op diverse sites staat?

1* Gaan jullie van Vuurwerkbunker dit jaar weer een demo organiseren?
2* Word het assortiment nog verder uitgebreid? Zo ja wat kunnen we verwachten :D

*Vraag 1 is inmiddels duidelijk :p

Laatst bewerkt:
Hoeveel last hebben jullie van het feit dat een transport nu geen 1400 dollar kost maar 14.000 dollar per container uit china.

Zijn jullie van plan om meer Funke vuurwerk te verkopen? (cakes, boxen, fonteinen en ander klein spul) (liefst bunker Pijnacker)

Laatst bewerkt:
Aankomende zaterdag zijn Mike en ik te gast bij Vuurwerkbunker. Heb jij nog vragen? Stel ze dan in dit topic zodat wij alle vragen mee kunnen nemen tijdens het bezoek!

Helaas kon het bezoek vorige week niet doorgaan en inmiddels is er een nieuwe afspraak. Zaterdag 16 oktober 2021 gaan we op bezoek bij Vuurwerkbunker. Heb je nog vragen, stel ze dan hier!

Ik was net in de winkel in Pijnacker , kan t zijn dat ik jullie daar heb gezien rond 13:45? Wist t namelijk niet zeker :confused:

Ik was net in de winkel in Pijnacker , kan t zijn dat ik jullie daar heb gezien rond 13:45? Wist t namelijk niet zeker :confused:

Dat zou heel goed kunnen. Rond 13:30 uur stonden we voor de schappen met het F1 vuurwerk nog even een praatje te maken.

Het was een geslaagd, maar vooral gezellig bezoek. Er is veel besproken en nu is het tijd om dit alles in een verslag te gaan verwerken inclusief de vragen van de leden.

De website van de Vuurwerkbunker is inmiddels geopend, met een paar voor mij wel interessante aanbiedingen uit de Space Power lijn.
Waar ik nu over struikel is dat er bij geen enkel product een kruitgewicht vermeld staat.
Op sommige filmpjes lijken best aardige producten te zien te zijn, maar het blijven filmpjes.
Aangezien er geen demo's zijn geweest zou toevoeging van het kruitgewicht bij de productspecificaties nu zeker een behoorlijke toegevoegde waarde hebben.

Dus Toby en/of Robin: hebben jullie enig idee?
Wat mij betreft gaat het vooral om de 100 schots doosjes.

En een volgende vraag: bij sommige van de 1+1 gratis aanbiedingen staat "alle combinaties mogelijk".
Kan ik daaronder ook de combinatie verstaan van 2 dezelfde producten?
Die optie staat er namelijk niet bij, maar is voor mij wel interessant...

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Back
Bovenaan