Vragen aan van der Nat Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als Ik iets verwacht dan verwacht ik iets..
Deze firma heeft ooit zelf met de eigen handen vuurwerk gemaakt.
juist daarom heb ik hele hooge verwachtingen!
Kom ma op met het verslach:p
wij willen nieuws:wink:

Geduld is een schone zaak! Als de crewleden het verslag weer terug hebben ter goedkeuring zullen zij het gelijk online gooien lijkt mij.

Ik ben benieuwd welke relatie Van der Nat heeft met Original :) Ik zag een paar cakes van Original Fireworks in de bunkers van Van der Nat, en ook een poster van Thor op de ruiten bij Van der Nat. Wat is de relatie tussen de twee bedrijven?

De familie Van der Nat heeft een ook een winkel. Die winkel heeft niets te maken met het importeurs gedeelte. het zijn gewoon 2 bedrijven naast elkaar. Zoals bijvoorbeeld ook het geval is met Pronk of Meester vuurwerk.

Ook heeft Van der Nat nogal een grote opslagcapaciteit die gebruikt kan worden voor een snelle distributie door sommige importeurs. Ik denk dat Original/Zena er hier een van was.

Ik zit net alle producten te bekijken en 1 ding valt me gelijk op. De aparte prijzen. Normaal zie je bij andere dealers een afgerond bedrag. Nu zie je getallen als 12.95, 36.94 en ga zo maar door. Ik vraag me dus af? Waarom? Is het een soort strategie? Vind t niet erg, maar t valt gewoon op xD

Waarom die belachelijk hoge startprijzen bij de introductie van een nieuwe lijn?
Prijzen stijgen altijd, zou dus zomaar kunnen dat je over een paar jaar 60 euro voor een 25 shots cake gaat betalen. Gekkewerk.

Ik ben wel benieuwd wanneer VDN de beelden vrij gaat geven van de cakes. Het is toch alweer eind november en zij zijn één van de laatste importeurs die nog geen beelden (op 4 of 5 filmpjes na) hebben laten zien. Qua omschrijving lijken er toppers tussen te zitten, maar beelden zeggen veel meer.

Ik wil ook niet aandringen, maar ik vind het nou toch ook wel tijd worden. Veel freaks gaan al bestellen of hebben al besteld, en ook wij kunnen ons geld maar één keer uitgeven...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan