Vragen aan Royal Fireworks

Wellicht weer een vraag waar mogelijk nog geen antwoord op gegeven kan worden:
Maar ik ben reuze benieuwd of jullie met een pakket cake,s op de markt komen.
(ass)

goedenmorgen moontan(fred)

bij deze kan ik wel een antwoord geven op jouw vraag of wij ook met een pakket cakes op de markt gaan komen.

om in alle facetten de consument een ruime keuze te geven in ons assortiment, is en word ook hier over nagedacht en zijn we dan ook hard bezig om tekijken hoe we in dit geval eventueel ditjaar met een mooi en goed pakket op de markt kunnen komen .

zodra wij hier meer over weten zullen dit hier laten weten .

mvg

team royalfireworks

Mooi zo. Als er een pakket komt,En de inhoud en prijs spreken me aan. Dan komt hij op mijn lijst voor dit jaar.

leuk man je vraagt wat en kijgt meteen antword!:D top
maar aan de andere kant dalijk zijn er geen vragen meer voor het bezoek dat staat geplant:D

Mooi zo. Als er een pakket komt,En de inhoud en prijs spreken me aan. Dan komt hij op mijn lijst voor dit jaar.

beste yannick

wat het pakket zelf betreft we doen ons best(zoals ik al in de vraag van moontan aangaf) om tekijken of het in het geheel thuis past voor ditjaar.

wat de inhoud betreft we doen ook daarin ons best om zoveel mogelijk in jullie wensen mee tekunnen gaan wat betreft de inhoud van een mogelijk pakket.

wat de prijs betreft die zal dan ook net als wat je al van ons gewend was een hele nette zijn .

hoop zo je vragen een antwoord tehebben gegeven.

leuk man je vraagt wat en kijgt meteen antword!:D top
maar aan de andere kant dalijk zijn er geen vragen meer voor het bezoek dat staat geplant:D

ook dat is waar we voor staan duidelijkheid en eerlijkheid op een nette en snelle manier, zodat we iedereen op de hoogte kunnen houden van al onze ontwikkelingen in binnen en buitenland

mvg

team royalfireworks

De geplande afspraak met Royal Fireworks van morgen gaat helaas niet door.
(Oorzaak buiten de schuld van Royal Fireworks om)
Een nieuwe afspraak zit er aan te komen. Deze komt over enkele weken al.
Eerst gaan de mannen van Royal Fireworks naar China toe.
Het voordeel van een nieuwe afspraak is dat we dan ook gelijk kersverse info hebben.

Inmiddels is er al weer een nieuwe afspraak gemaakt.
Al eerder dan wij verwacht hadden, namelijk volgende week vrijdag al,19 maart.
Uiteraard brengen wij jullie na dit bezoek snel op de hoogte.

Vandaag gaan we een keer niet naar de kerk, vandaag gaan we op bezoek bij Royal Fireworks. We hebben zin in het bezoek en hopen met een boel goede info thuis te komen. Verslag kunnen jullie eerdaags tegemoet zien.

Als jullie er zin in hebben, hebben wij dat ook :D
Ben benieuwd naar het verslag, kan niet wachten op het nieuws van Royal :)

Het verslag van het bezoek aan Royal Fireworks is inmiddels klaar en aan Royal Fireworks aangeboden.
Het zal niet lang meer duren tot dat het verslag online staat.
(ik heb begrepen dat de heren bijna terug zijn van hun China-reis)

goedenavond heren(en dames voor zover die er zijn).
bij deze wil ik graag even van de gelegenheid gebruik maken om ons excuus aan tebieden voor het nalatig zijn van het reageren op het verslag.
zoals velen van jullie inmiddels wel weten zijn wij momenteel heel erg druk met een aantal zaken ,waaronder bezoeken aan china brengen , vw show's verzorgen(en alles wat daar achter de schermen bij hoort) , het (weer) goed voorbereiden van de aankomende vuurwerkworkshop, kortom een hoop werk dus .
dat neemt niet weg dat wij er ook voor jullie moeten zijn , ik zal er bij deze persoonlijk zorg voor dragen dat de mensen van crew aankomende week nog groenlicht krijgen zodat het verslag online gezet kan gaan worden.
dus nog heel even geduld en dan kunnen jullie het lezen en er evt op reageren.

bedankt voor jullie begrip

mvg

team royalfireworks

Ben echt benieuwd naar het verslag, achja, nog maar een weekje wachten en dan komt het nieuws naar buiten:p..

Back
Bovenaan