Vragen aan Royal Fireworks 2013.

hebben er eindelijk cakes een lekkere burst, gaan ze weer lopen zeiken dat het de effecten kapot knalt......zucht :(

hebben er eindelijk cakes een lekkere burst, gaan ze weer lopen zeiken dat het de effecten kapot knalt......zucht :(

uiteraard.
wil ik een lekkere burst koop ik wel een knal cake.
een lekkere burst is goed maar mag niet ten koste gaan van het effekt.

De thundersmoke viel bij velen in goede aard, gaan jullie dit jaar verder met het ontwikkelen van daylight producten?

De thundersmoke viel bij velen in goede aard, gaan jullie dit jaar verder met het ontwikkelen van daylight producten?

Goedemorgen,

De ontwikkeling mbt Daylight artikelen zijn we op dit moment niet mee bezig, Wel komen er andere verfrissende nieuwe artikelen bij. Zoals eerder gemeld is alles nu in productie en zullen we zodra we alles gereed hebben onze nieuwe kindjes aan jullie tonen.

Fijne dag allemaal!.

Royal Fireworks niet de enige, wel de beste!

Ook Royal ontkomt niet aan bezoek! Wij zullen de heren aanstaande zaterdag met een bezoek verrassen! Nou ja verrassen...men weet dat we komen hoor! Stel dus nog snel je vragen hier zodat wij die mee kunnen nemen! :D

Zou het mogelijk zijn om een combibox te maken met 4 a 5 verschillende Fire flowers?

Fire flower was een topper.
Dus 5 soorten in een showbox is meesterlijk

Is het mogelijk om een doorlontbox te maken met waaiercakes?

edit: Oeps.... lees nu pas het bovenstaande bericht over de fire flower

Gaat Royal wat doen met de budgetmarkt voor 16 shots 25 gram cake voor max 25 euro.
Het afgelopen jaar heb ik genoten van de Galaxy lijn.
Schitterende cakes maar toch wel pittig geprijsd.
Neemt niet weg dat ze het waard waren.:)

En komt er eventueel een assortiment met 25 grammers?
China by night Xl zullen we maar zeggen

Ook ben ik benieuwd of jullie knaller goed ontvangen is door jullie zelf en of jullie daar een uitbreiding in gaan maken of gaan doorontwikkelen.

Komt er eventueel een goed singleshotpakket op de markt
(50 gram) van jullie kant.
Een wat mij betreft open markt voor elke importeur...

Ook Royal ontkomt niet aan bezoek! Wij zullen de heren aanstaande zaterdag met een bezoek verrassen! Nou ja verrassen...men weet dat we komen hoor!:D

Ik ben nu al erg benieuwd naar jullie bezoek aan Royal! Hoop dat ze wat info loslaten over de nieuwe producten en met name de nieuwe doorlont dozen en de akties ivm het 5 jarig bestaan.

Veel plezier morgen en ik kijk uit naar het verslag!:)

Ons bezoek is helaas niet doorgegeaan, we zijn nu op zoek naar een nieuwe datum iig. Wanneer deze bekend is, hoop spoedig, dan vermelden we dit hier.

In het topic Royal fireworks op naar het succes van 2013 vroegen jullie aan ons of wij ideeën naar jullie toe wouden sturen, mijn vraag wat is hieruit gekomen?

Dag Lieve lezers beste freaks

Op dit moment zijn we kleding aan het passen voor onze kindjes en het wifi en het internet werkt in de 41 graden celsius niet of nauwelijks mee.

De kleding past perfect bij de kindjes ze gaan er trendy en strak uit zien.
Zodra we ze allemaal in de kleding hebben zullen we het jullie laten zien.

Wij gaan verder met passen en meten

Fijne dag allemaal

Zaijian

Team Royal Fireworks

btw het verslag van bassie en mike zullen we snel in orde maken en terug mailen maar t is hier in China nogal druk met alle voorbereidingen. Hopelijk begrip en nog ff geduld

Dag allemaal

Back
Bovenaan