Vluggejaapie
VWC lid
Bericht mag weg.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Niet mee eens. De voorgaande jaren hebben ze ook al eens 30% korting gegeven dus 40% is niet onrealistisch. Juridisch gezien heb ik me laten informeren door een vriend omdat ik de casus interessant vond, en daaruit is ook gekomen dat dit gewoon aan te vechten is en hoogstwaarschijnlijk nog te winnen ook.
Triple X wordt geleverd in twee losse dozen. Geen extra doos daarom heen. Dat is wel een verbeterpunt.
Daarnaast de kwaliteit. Wij hadden er twee met verschillende finale.
(niet nodig)Jij verdiend de Cairo niet eens met je rechten-aanvechten- blabla doe toch normaal. Je mag blij wezen dat Magnum een actie geeft aan de freaks en dat er dan een fout inzit is kut. Je kunt wel nagaan dat dit geen opzet is van magnum zowel de dubbele korting als het niet uitleveren van Magnum. Volgens mij ben je op jd werk ook zon vakbondsmannetje.. rechten..rechten..aanspraak op...
Magnum, hopelijk frustreert deze casus jullie niet te veel zodat we nog van jullie acties de komende jaren mogen genieten.
Waar gewerkt wordt worden nu eenmaal foutjes gemaakt...
Ik heb niets aangevochten. Zoals je ook kunt lezen. Maar als ik iets bestel wil ik dat ook krijgen. In plaats van die pauperzooi die ik nu heb meegekregen.
Ik snap dat je gefrustreerd bent over de spullen die je niet hebt gekregen, logisch. Maar als je dubbele kortingscodes gaat gebruiken moet je echt logisch gaan nadenken of dit wel klopt.
Vervolgens ga ik niet eens in op je - opmerking.
Ik snap dat je gefrustreerd bent over de spullen die je niet hebt gekregen, logisch. Maar als je dubbele kortingscodes gaat gebruiken moet je echt logisch gaan nadenken of dit wel klopt.
Vervolgens ga ik niet eens in op je - opmerking.
Waarschijnlijk door je verkooppunt al uit de omdoos en kooi gehaald. Had ik ook. Service vd winkel
OT:
Hoe ziet Magnum (Broekhoff) de toekomst voor zich? Er is een hoop gebeurd in de wereld de afgelopen jaren. Wordt er verder ontwikkeld in nieuwe lijnen/boxen?
Wat is de reden dat de mega mine (big fat chill) zoveel (loze) ruimte boven de tubes heeft? De cake ziet er gaaf uit maar qua stabiliteit lijkt me deze gevoeliger voor wind. Is hier over nagedacht en wordt dit (vanwege veiligheidseisen en dus kans op afkeur) aangepast?
Als ik de dubbele kortingscode niet had gebruikt had ik alsnog de Caïro’s niet gekregen. Wel fijn dat jij niet ingaat op mijn - opmerking, gezien die voor Benz was.Ik snap dat je gefrustreerd bent over de spullen die je niet hebt gekregen, logisch. Maar als je dubbele kortingscodes gaat gebruiken moet je echt logisch gaan nadenken of dit wel klopt.
Vervolgens ga ik niet eens in op je domme anus opmerking.
Meer liefhebbers die een mail van Magnum hebben gekregen?