BlackIce45
VWC lid
Al eerder gevraagd maar ik wil ook erg graag weten of de nieuwe batch caïro crackling dezelfde burst en effectgrootte heeft gehouden t.o.v. voorgaande batches 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoe is het voorraadbeheer voor elke winkelier precies verbeterd ten opzichte van afgelopen jaar? De werkelijk geleverd voorraad kwam bij bijna alle winkels niet overeen met de voorraad die via jullie webshop magnumvuurwerk.nl te bestellen was. Wie beheert de digitale winkelvoorraad (winkelier of importeur?) en hoe is dat punctueler gemaakt dit jaar?
Magnum heeft mij vorige jaar met de free style madness laten ervaren dat zonder kooi ook genoeg mogelijk is. Aangezien beide nieuwe producten zijn, zou ik er vanuit gaan dat dit ook zonder kooi is.Ik heb met de Magnum 25 % 1.2" Temptation Willow besteld maar wil graag weten of deze in kooi en compound geleverd word?![]()
Ja, de freestyle madness heb ik gezien op video is een mooie en dat zonder kooi ja? Hopen dat de 1.2'' Temptation Willow net zo presteertMagnum heeft mij vorige jaar met de free style madness laten ervaren dat zonder kooi ook genoeg mogelijk is. Aangezien beide nieuwe producten zijn, zou ik er vanuit gaan dat dit ook zonder kooi is.