Vragen aan Katan Vuurwerk

moontan

VWC lid
Zeer binnenkort gaan wij van vuurwerkcrew een bezoek brengen aan Katan Vuurwerk.
Ik wil van jullie weten of er specifieke vragen zijn waar jullie een antwoord op willen weten. Dan kan ik deze vragen in het overleg meenemen.
Dus als je bijvoorbeeld iets over de ProfiVuurwerk collectie wilt weten, stel je vraag gerust. Kom wel met gerichte vragen.
De antwoorden zullen in deze thread geplaatst worden.

Groetjes

Fred

ik zou graag willen weten of hun spullen ook op meerdere plekken in het land te koop komen dit jaar want niet iedereen heeft de mogelijkheid om naar hun toe te reizen natuurlijk.

ik zou graag willen weten of hun spullen ook op meerdere plekken in het land te koop komen dit jaar want niet iedereen heeft de mogelijkheid om naar hun toe te reizen natuurlijk.

Katan Vuurwerk is bezig met locale dealers door het land om meer verkoop punten aan te brengen.

dit jaar verwacht "Ronny Vos" op meerdere plekken profi vuurwerk te verkopen,
in haarlemmermeer (vijfhuizen) is ook een dealer op ronny afgelopen die profi vuurwerk wilt verkopen.

dus er komen meer verkooppunten.

Dit heb ik van Katan zelf meegekregen :bye:

Fred werkt het verslag uit, Lev-he heeft de foto's gemaakt en die komen ook snel online. Wanneer precies is niet bekend, vanavond voetbal natuurlijk, even afwachten. :wink:

:bye:

Klopt, ik werk het verslag uit, komt waarschijnlijk morgen.
We hebben in ieder geval een topavond gehad in Ulft
Superaardige mensen daar en een prachtige locatie

:bye:

Het ziet er naar uit dat we in juli een bezoekje zullen brengen aan deze heren te Ulft. Heb je vragen aan Katan? Stel ze in dit topic en wij nemen ze mee als we op bezoek gaan. :)

Heren,

Ik heb wel een vraag aan jullie:

hoe zien jullie oud en nieuw tegemoet,in deze onzekere tijd,je baan,zakgeld etc.etc.

misschien hoort de vraag niet hier,dan wordt ie wel verzet.

Ronny vos

Heren,

Ik heb wel een vraag aan jullie:

hoe zien jullie oud en nieuw tegemoet,in deze onzekere tijd,je baan,zakgeld etc.etc.

misschien hoort de vraag niet hier,dan wordt ie wel verzet.

Ronny vos

onzeker.

met het oog op vuurwerk kan ik zeggen dat ik er zeer sceptisch en kritisch naar kijk. ik zal gaan voor de producten met beste prijs-kwaliteit verhouding om er zoveel mogelijk uit te halen. of katan er dan in komt is de vraag, dat hangt af van de rest van het aanbod en of de huidige prijzen stijgen, dalen of gelijk blijven. ik heb vorig jaar de omlabeling van de battle van wolff gehad en die wil ik weer. op een prijsstijging zit ik dus duidelijk niet te wachten. ik hoop stiekem op een daling van de prijs.

Ik zie oud en nieuw rooskleurig tegemoet
Echte liefhebbers zoals wij geven graag geld uit voor vuurwerk, in goede en slechte tijden
Misschien dat jan met de pet op er iets anders over denkt?

Back
Bovenaan