Vragen aan Katan Vuurwerk

Als wij de sampels binnen hebben worden deze door ons op film gezet.

Er komen de volgende nieuwe items bij onder de china-label:

4 sierpakketten
4vuurpijlpakketten
silver vulkaan
en een flink aantal nieuwe cakes en allees voor een betaalbare prijs.

Ook de bestaande china-label cake's worden aangepast.

We hebben nu al wel beeldmateriaal binnen vanuit china,maar hebben het er van geleerd om hier voorzichtig mee om te gaan.

Ronny

Bedankt voor de info Ronny.
Klinkt als muziek in de oren.
Ik was van plan om dit jaar wat cake,s van het China label te kopen en uit de Profi collectie. Hoop dat Edwin van Vriesland (Vuurwerkmagazijn7Kamp) ook meeleest en dat hij jullie uitbreidingen ook op neemt in zijn assortiment.:p

De Profi collectie blijf ik de beste vinden, die zou wel uitgebreidt mogen worden.

China Label zal denk ik wel snor zitten

Laatst bewerkt:
Ik ben ook wel benieuwd naarde nieuwe producten.

Vind er trouwens geen wijzinging plaats in de effecten van de Thunderation/China Salute? Ben ik vooral benieuwd naar hehe:p

30 augustus komen de dummies en sampels binnen,15 september komt de eerst containeer binnen van de china-label.

Er hebben veel aanpassing plaats gevonden binnen de china-Label.....en er komen heel veel nieuwe betaalbare cake's bij.

30 augustus komen de dummies en sampels binnen,15 september komt de eerst containeer binnen van de china-label.

Er hebben veel aanpassing plaats gevonden binnen de china-Label.....en er komen heel veel nieuwe betaalbare cake's bij.

En wat voor cakes!!! :D:handsup::applause:

en wanneer worden ze bekend gemaakt kunnen niet wachten op nieuwe filmpjes en foto s zoals vele met mij denk ik.
groetjes het wapen

zijn er geen nieuwe producten bij de eerste containers die jullie geleverd hebben gekregen en gecrontroleerd? hoop op leuk filmpje binnen kort en jullie hebben gelijk geleerd tehebben uit verleden groetjes het wapen

Back
Bovenaan