Vragen aan Katan Vuurwerk

Waarom is het gedoe met de nieuwe knalcake zo raar verlopen? We hebben er allemaal veel moeite voor gedaan maar er is gewoon niet echt geluisterd naar de freaks. Zo voelt het i.i.g. Hoe komt dit? Zeker na het gezeik met de Thundernation?

Waarom is het gedoe met de nieuwe knalcake zo raar verlopen? We hebben er allemaal veel moeite voor gedaan maar er is gewoon niet echt geluisterd naar de freaks. Zo voelt het i.i.g. Hoe komt dit? Zeker na het gezeik met de Thundernation?

Ik vindt dat je hier niet nogmaals de commotie moet aanwakkeren over de thunderation en het ontwerp van de knalcake. Katan heeft er een antwoord opgegeven. Laten we ons focussen op de toekomst en het verleden achter ons laten.

Het is mij nog niet duidelijk maar laat het dan maar zitten, en dan hoeft het ook niet meer. Ik zal er maar verder niet over doorgaan voordat ik nog een waarschuwing krijg!

Laatst bewerkt:
is er al wat bekent over de oude voorraden van b&w en evuco?
misschien iets voor een leuke aktie
vindt het jammer voor b&w en evuco
leuk voor als dit voor lage prijsjes kan

De voorraad van evuco zal wel door GBV zijn gekocht.

Naar mijn informatie kan er een bod worden uitgebracht op de voorraad van B&W als die er nog is......
Bij de laatste bezichtiging was er weinig bruikbare voorraad.

gaat er nog iets gedaan worden met de ideen die alle freaks hebben ingestuurd voor jullie nieuwe actie die uiteindelijk china thunder ging heten.
absoluut niet bedoeldt om de discussie opnieuw aan te steken.
maar meer omdat ik ver...d goede ideen ertussen zag staan

De collectie's zullen bekend gemaakt gaan worden op onze website.
De sampele's zijn geschoten en beoordeeld,en de productie van de china-label is in volle gang.

De collectie's zullen bekend gemaakt gaan worden op onze website.
De sampele's zijn geschoten en beoordeeld,en de productie van de china-label is in volle gang.

Ronny, jullie zijn lekker vroeg dit jaar.
Enig idee wanneer we het eerste beeldmateriaal kunnen verwachten?

Het eerst beeldmateriaal is binnen,de sampels worden verscheept en dan door ons geschoten en op film gezet.

Back
Bovenaan