Vragen aan GBV-WECO 2025/2026!

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en we richten onze spreekwoordelijke pijlen alweer op het komende seizoen.

Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur? Stel ze dan in dit topic! Als wij van Vuurwerkcrew dan op bezoek gaan, dan zullen wij alle vragen meenemen en verwerken in het verslag!

Wanneer gaan jullie weer echte toppers ontwikkelen? Jaren geleden domineerde GbV met goed vuurwerk maar nu is bijna alles kwalitatief ondermaats en veel te duur ondanks de kooiloze transitie.

Hoe gaan jullie je onderscheiden van de andere importeurs in 2025?

goedemiddag,

1 komen er nieuwe compounds van 2 kg
2 graag een open dag op een zaterdag?
3 blijft de ti flower willows in het assortiment?

Laatst bewerkt:
Ontwikkelen jullie weer mooie crossette cakes? Dvidir helaas afgekeurd

Daarnaast vond ik de Time travel verrassend leuk. Zeker voor de prijs. Komt deze ook op de Nederlandse markt?

Gaan jullie nog een 3e poging doen om de Dividir op de markt te zetten, deze zag er op de demo's echt geweldig uit en velen van ons keken er echt naar uit om dit in de straat te zien.
Zijn er plannen om naast de Melkbus nog meer kwalitatief goede fonteinen te ontwikkelen?

Online heb ik gezien dat jullie samenwerken met influencers zoals JoeyBravo en Chahid Charrak.
Ik ben benieuwd waarom jullie uitgerekend met deze influencers willen samenwerken?

JoeyBravo is in 2017 veroordeeld voor het afsteken van shells met daaraan vast gemaakt flessen benzine zie link:
En ook Chahid Charrak staat nog geen 2 jaar geleden profblokken te stoken in zijn straat.. zie link:

zijn jullie op de hoogte van de gedragingen van de personen die jullie inzetten voor jullie marketing?

(profblokken vanaf 18min )

Waar we nu op af stevenen is een kooienverbod per 2025. Worden huidige producten met kooi dan aangepast en geïmporteerd zonder kooi of vervallen alle kooi producten en worden er nieuwe productlijnen uitgezet? Dit is handig voor ons om te weten, zeker met uitloopjaar. Dan weet je zeker wat je wel / niet koopt.
Dank!

Waar we nu op af stevenen is een kooienverbod per 2025. Worden huidige producten met kooi dan aangepast en geïmporteerd zonder kooi of vervallen alle kooi producten en worden er nieuwe productlijnen uitgezet? Dit is handig voor ons om te weten, zeker met uitloopjaar. Dan weet je zeker wat je wel / niet koopt.
Dank!
Zoals al eerder aangegeven door Jasper heeft GBV keurig producten die eerst met kooi waren en een jaar later geïmporteerd zonder kooi, voorzien van een nieuw product nummer en eventueel nieuwe naam. Zodoende is het mij niet bekend dat GBV Weco een en t zelfde product het ene jaar in kooi had en jaar erop niet die het zelfde product nummer/naam had.

Kunnen we dit jaar meer/nieuwe novelties
verwachten zoals de coronel dakar auto?

Komt er dit jaar weer een advents kalender met
iets meer afwisseling (lees fontijntjes)

En de laatste
Komt er een nieuwe variant van de geweldig
sterke melkbus?
Bijvoorbeeld met kleur of crackling

1. Kunnen we meer compounds verwachten die lager in prijs zijn? Veel compounds zijn dusdanig duur aan het worden dat het voor de normale consument op termijn niet meer te betalen is?

2. Kunnen jullie een keer een open dag organiseren? Kom zelf uit Veenendaal en kom regelmatig langs jullie op maar lijkt me fantastisch om het een keer vanbinnen te zien.

Kunnen jullie weer klein vuurwerk en meterpakketten met het oude draak logo laten maken? Dat was van BKV maar daarna van jullie geloof ik ( of hoe dat ook te werk is gegaan ). Zeker nu er steeds meer producten verdwijnen, cakes minder burst mogen en er vanuit de importeurs creatiever gedacht moet worden om nog interessant te blijven. Dan lijk me het een zeer goed moment om meer klein spul op de markt te brengen en als dat toch gebeurd dan graag met wat meer oldschool labels. Daar is vraag naar, niet alleen vanuit liefhebbers maar de normale consument koopt dat ook.

Ik zie graag de Draakboxen weer terug ( zonder de producten die niet meer mogen natuurlijk ), kwalitatieve grondbloemen met het oranje label en de crackling grondbloemen met het groene label.

Foto is even gepakt van het forum, ik bedoel dan zoals ik zei de oranje en groene grondbloemen. En ook een wat betere tijdsduur dat de categorie 1 grondbloemen die we afgelopen jaren hebben gehad. En Draakboxen zoals onderstaande ( met uiteraard alleen toegestaande producten ).

En als het mogelijk is zou ik ook graag de 'draak' merchandise willen die vroeger verkrijgbaar was!

Bijlagen

• Tollen1-2.jpg
    Tollen1-2.jpg
    289,2 KB · Weergaven: 17
  • 22200880-draakbox-36.png
    22200880-draakbox-36.png
    870,4 KB · Weergaven: 17
Online heb ik gezien dat jullie samenwerken met influencers zoals JoeyBravo en Chahid Charrak.
Ik ben benieuwd waarom jullie uitgerekend met deze influencers willen samenwerken?

JoeyBravo is in 2017 veroordeeld voor het afsteken van shells met daaraan vast gemaakt flessen benzine zie link:
En ook Chahid Charrak staat nog geen 2 jaar geleden profblokken te stoken in zijn straat.. zie link:

zijn jullie op de hoogte van de gedragingen van de personen die jullie inzetten voor jullie marketing?

(profblokken vanaf 18min )
de dag is gekomen dat ik het ga zeggen....... sven en koen leuker om te zien... hahaha

Gaat GBV weco zelf nog aan acties doen dit jaar? (Volledig assortiment via de centrale site(s))?

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan