Vragen aan Funke 2024/2025!

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en we richten onze spreekwoordelijke pijlen alweer op het komende seizoen.

Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur? Stel ze dan in dit topic! Als wij van Vuurwerkcrew dan op bezoek gaan, dan zullen wij alle vragen meenemen en verwerken in het verslag!

Mocht dat mogelijk het geval zijn. Dat is mijn vraag, wat kunnen we verwachten qua aanbod? Ik bedoel dan vooral qua fonteinen en de kleinere artikelen.

Ookal is het niet veel, de kleine funke producten zijn toch echt wel het betere spul. Hoop echt dat de bengalfeuer (mix), crackerfontänen, cuckoo, geysir en höllenfeuer etc. er in blijven. Al waren de 5m goldfontänen iets minder, de white caiman van luypaers (gewoon funke) waren top.

Laatst bewerkt:
Is het mogelijk om ook producten uit de Argento en Albert lijn naar Nederland te halen? De Push it to the Limit is me afgelopen jaar heel erg goed bevallen.

Hopelijk komen ze met de Iskra lijn naar Nederland. Neon King was echt goed

Dit inderdaad, de Iskra Line is een hele goede zie bijvoorbeeld de Iskra Zapal welke ik afgelopen jaar had, burst ontzettend hard en effecten lijken wel 30mm terwijl dit een 25mm box was .

Labels van Iskra zijn ook mooi, heb de omdoos van de Zapal nog bewaard, staat zelfs NL beschrijving op:thumbup:

Laatst bewerkt:
Heeft Funke nou inmiddels al fabrieken gevonden die wel bereid zijn om te produceren?

Er zijn inmiddels een aantal merken die vallen onder de Funke paraplu, maar wat zijn nou de grote verschillen?

Waarom werd Funke door Lesli niet besteld/geimporteerd? Bestaat er een kans dat Funke dit jaar wel geimporteerd word?

Komt Funke weer met wat tragere compounds zoals de Mei Banfa? Nu is het me wat te gortig vaak. Laten we zegen 250 shots in 2,5 minuten of zo. Mei Banfa had 212 shots en duurde 1 minuut 50. Prima. Dus langzamere compounds en ook cakes.

Snap niet waarom dit topic bestaat, aangezien Funke geen NL importeur is.
Dit. Iedereen hier weet ook dat het niet meer gaat gebeuren.
Het is ook op zijn minst bijzonder te noemen dat eerst alle Funke topics op slot worden gegooid en dat dit topic vervolgens word geopend terwijl Funke al zeker 2 jaar niet meer word geïmporteerd.

Ik vind het ook niet te begrijpen. Waarom kan er niet gewoon over F2 (desnoods enkel de binnen NL toegestane categorieren)gesproken worden? Veel mensen houden van deze producten en wisselen graag ervaringen uit..

Funke is een goed merk. Maar waarom mag dat dan niet worden geïmporteerd !?

Wie zegt dat het niet mag worden geïmporteerd? Even een kleine "op een rij":
- De veelal bekende 100sh bakken uit DE van Funke hebben geen kooi en zijn dus gevarenklasse 1.3G, die mogen hier niet in de bunkers liggen.
- Funke DE artikelen voldoen niet aan het RACT, voorbeeld is dat hun producten niet met een mine beginnen bij maximale tube vulling.
- In het algemeen zijn de vele Funke DE producten te veel "op het randje" voor de Nederlandse markt, als ze al zouden voldoen aan het RACT, waar ons zo geliefde ILT aanvullende testen uitvoert. Kans op afkeur is veel te groot.

Ohja, dit topic betreft Funke NL.:thumbup:

Heerlijk hoe Malte Klein (Funke) even heel duidelijk aangeeft wat er mis is met de branche. We zien wat hij schrijft toch ook in de praktijk steeds meer terug, of heb ik het mis?

Mr funke: can you please buy the brands 'evolution and Pangu from Gbv/weco? Than make those brands great again, like they were in the past.
Can't you make a distribution company with those guys? Fireworks enthousiastics together against the rest.
We need guys like you instead of some of the now known companies here in the Netherlands.

Back
Bovenaan