Vragen aan Evolution 2026/2027!

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en we richten onze spreekwoordelijke pijlen alweer op het komende seizoen.

Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur? Stel ze dan in dit topic! Als wij van Vuurwerkcrew dan op bezoek gaan, dan zullen wij alle vragen meenemen en verwerken in het verslag!

Geen vragen, maar wel mijn complimenten aan Evolution Fireworks dat de kwaliteit eindelijk weer terug is zoals we van ze gewend waren .

Ik had zelf dit jaar alleen de Evolution Fireworks Snowman, deze was evengoed als de Snowstorm 1.0:thumbsup:

Als ik andere filmpjes in de product topics bekijk van Evolution Fireworks van afgelopen jaarwisseling ziet het er stuk voor stuk weer heel goed uit, dit was 2 jaar terug wel anders .

Goed om te horen Marchel!
Ik benieuwd (los van wat NL politiek doet), wat je plannen zijn met Evo. ga je bv de cat. 1 items in NL naar een hoger level tillen?

Laat jullie maar horen.
Er staat een mogelijke verandering in de planning waardoor ik mij meer zal gaan laten zien en zo het Evolution van weleer weer op de kaart te zetten.
Helaas is het wel afwachten wat het in Nederland gaat worden.

gr
Marchel
Welkom terug :wink:

Ik denk dat ik namens ons allen spreek als ik simpelweg vraag of de toppers van weleer weer in hun oude vorm en kwaliteit terug op de markt kunnen komen en Evo zodoende weer aan de top mee gaat doen. Hoewel ik positieve berichten heb gehoord over Evo producten van afgelopen jaar was ik zelf al een paar jaar op het punt gekomen dat ik geen Evo meer kocht m.u.v. oude voorraad.

Onder de toppers versta ik producten als:
Mega Willows
The Branco
Noi-Z
Skyline on Fire
Kingsmen
Snowstorm

Laat jullie maar horen.
Er staat een mogelijke verandering in de planning waardoor ik mij meer zal gaan laten zien en zo het Evolution van weleer weer op de kaart te zetten.
Helaas is het wel afwachten wat het in Nederland gaat worden.

gr
Marchel

Mooi man! Gaan we dan nu eindelijk tourbillon achtig effecten krijgen in NL consu, wat je eerdere plannen waren :yes:

Mega Willows was erg mooi, 3 maal gehad inmiddels, allemaal de 108 versie. Prachtig blok, niet te vergelijken met wat anders, het zou mooi zijn als die weer terug komt.
Net als The Branco! En dan graag at once rijen, niet rapid fire, zodat in 1 keer alle 9 schoten de lucht in knallen.

Daarnaast nog mijn complimenten aan de kwaliteit van welleer. Heel erg van genoten afgelopen 10 jaar!
Van de Coco Blue tot Skyline on Fire, Acatenango, 3XHeaven en recenter Illuminate the Sky, prachtig!

Komt Evo Force One ook nog een keer terug? Deze is helaas maar zeer beperkt beschikbaar geweest. Net als het Defqon pakket, welke ik graag beide een keer zou hebben!

Winternight, nog zo'n topper, ook die mag wel weer terug, net als de Sunbeam lijn en de Pro Fire!

Lekker onsamenhangend, maar ik ben enthousiast :D

Back
Bovenaan