Vragen aan de Rijswijkse vuurwerkhal 2012.

Hey Frits,

Nu ik weer lees dat de demo weer op de zelfde plek is, en i.v.m. de drukte van vorig jaar. Vraag ik me af of het niet slimmer is om een andere locatie te kiezen.

Op deze locatie kunnen veel meer mensen terecht dan er vorig jaar waren.
Het probleem is echter dat iedereen vooraan wil staan.

Als jij een goed alternatief weet? Rijswijk is verboden gebied.

Hoop dat de vakantie goed is geweest en mooi om te lezen dat kartonvoordeel weer open is.

Er zijn nog steeds problemen maar er is wel te zien wat er is en wat het kost.
Zodra de winkelwagen zijn werk weer doet geef ik het door.

De handel in gevaarlijk illegaal spul kan in mijn ogen niet hard genoeg aangepakt worden omdat daar ook de meeste overlast van komt en zwaarste slachtoffers meevallen.

Ik heb liever minder slachtoffers, dan af en toe een enkel zwaargewonde. Ze moeten de handel minder hard aanpakken, en hier gewoon de vuurwerkregels nog meer versoepelen. In Oost Europa is al een kentering wat betreft het legale vuurwerk.

Op deze locatie kunnen veel meer mensen terecht dan er vorig jaar waren.
Het probleem is echter dat iedereen vooraan wil staan.

Als jij een goed alternatief weet? Rijswijk is verboden gebied.

Was al klaar :devil::

i48prbyty.jpg

De auto kan je gewoon kwijt in de wijk, Kwestie van even rondrijden en enkele minuten lopen. Parkeergarage Leyweg is anders ook nog een optie? 10 minuten de Leyweg uitlopen en je staat zo bij de schietlocatie.

frits hoe staat het met een mogelijke winkel in alkmaar ! is daar al wat bekent over of het door gaat!!!:shy:

Ik heb een mooie locatie bezocht maar hij was al aan een ander bedrijf (geen vuurwerk) aangeboden en die had dus voorrang.
Dus voorlopig alleen in Rijswijk

Worden er dit jaar aandelen verstrekt? En zo ja bij wie moeten wij zijn om te melden dat wij willen investeren?

Fritsie komt er dit jaar ook is wat rubro en royal deze kant op????? regio haaglanden??

want die gasten hier hebben het er continu over en ik ben nu ook wel overtuigt van dat kwaliteit s vuurwerk!!
als dat zo zou wezen zou voor mij 120km rijden schelen!!!

gr. sander

Royal is er al jaren en Rubro komt misschien maar dan alleen het beste.
Dus zeker geen hele assortimenten.

Fritsie komt er dit jaar ook is wat rubro en royal deze kant op????? regio haaglanden??

want die gasten hier hebben het er continu over en ik ben nu ook wel overtuigt van dat kwaliteit s vuurwerk!!
als dat zo zou wezen zou voor mij 120km rijden schelen!!!

gr. sander

nja het gaat er mij om sinds kort zie ik ook dat er dus dozen vuurwerk bij rubro verkocht worden dus het effect in 1 doos dus ik mag hopen dat deze bij jou in het arsortiment komen want het is gewoon super goed!!

nja het gaat er mij om sinds kort zie ik ook dat er dus dozen vuurwerk bij rubro verkocht worden dus het effect in 1 doos dus ik mag hopen dat deze bij jou in het arsortiment komen want het is gewoon super goed!!

Er zijn nog een paar demo's te gaan en daarna wordt het assortiment 2012 pas bekend.

Het kan ook zijn dat leveranciers niet kunnen of willen leveren omdat er bijvoorbeeld een winkel bij ons in de buurt zit die loopt te klagen als wij ook dat Label of Merk verkopen.
Ook kan het zijn dat bepaalde artikelen gewoon te kort zijn ingekocht en dat als wij bestellen direct de hele voorraad van de importeur op 0 staat en dat de rest van de winkels zonder zit. Met een paar kartons van 1 artikel kinnen wij helaas niets.

Zodra er meer bekend is geef ik het door.

Back
Bovenaan