fritsie
VWC lid
Hoop dat de vakantie goed is geweest en mooi om te lezen dat kartonvoordeel weer open is.
Ja, het was heerlijk weer en een fijne vakantie.
Dat de webwinkel weer open was zag ik net ook pas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoop dat de vakantie goed is geweest en mooi om te lezen dat kartonvoordeel weer open is.
Hey Frits,
Nu ik weer lees dat de demo weer op de zelfde plek is, en i.v.m. de drukte van vorig jaar. Vraag ik me af of het niet slimmer is om een andere locatie te kiezen.
De handel in gevaarlijk illegaal spul kan in mijn ogen niet hard genoeg aangepakt worden omdat daar ook de meeste overlast van komt en zwaarste slachtoffers meevallen.
fritsie,
klopt het dat de winkelwagen in de webshop het niet doet ?
Dave,
Sorry voor de late reactie.
Even op vakantie geweest wat erg belangrijk is.
Kartonvoordeel gaat nu gewoon via de normale webwinkel en is weer open.
http://www.winkel.vuurwerkhal.nl/vuurwerkwinkel/shop/category/3003/600/Kartonvoordeel.html
Groeten Frits
Op deze locatie kunnen veel meer mensen terecht dan er vorig jaar waren.
Het probleem is echter dat iedereen vooraan wil staan.
Als jij een goed alternatief weet? Rijswijk is verboden gebied.
Doe maar bij Velo is hier 2 minuten vandaan![]()
frits hoe staat het met een mogelijke winkel in alkmaar ! is daar al wat bekent over of het door gaat!!!![]()
Fritsie komt er dit jaar ook is wat rubro en royal deze kant op????? regio haaglanden??
want die gasten hier hebben het er continu over en ik ben nu ook wel overtuigt van dat kwaliteit s vuurwerk!!
als dat zo zou wezen zou voor mij 120km rijden schelen!!!
gr. sander
nja het gaat er mij om sinds kort zie ik ook dat er dus dozen vuurwerk bij rubro verkocht worden dus het effect in 1 doos dus ik mag hopen dat deze bij jou in het arsortiment komen want het is gewoon super goed!!