Ja we lezen iets dat we als Liefhebber echt nodig hebben. Namelijk een deel van de passie,van de personen achter een bedrijf. Ook is het leuk om te lezen,of men nog wat doet,met de feedback en tips die we af en toe geven. Ook is het gewoon een soort voorpret. Julie hebben zelf Broekhoff in the hall of fame gezet,en terecht! Dus ja we zijn zeker benieuwd wat ze gaan doen. En de demo/demo's,tja die luxe heeft niet iedereen,en dat is zeker niet waar alles om draait. Het gaat ook over de interesse die we gezamelijk hebben,en af en toe weg dromen van hoe zou dat er uit zien. En ik kan me dan ook echt niet voorstellen,dat het dan ook niet even kriebelt bij jou tony,als je wat nieuws hoort.
Aldus een freak,![]()
Het kriebelt bij mij op de dag van een demo dat ik de spullen live gaat zien. Of het nu bij een importeur of bij een winkelier is maak niet zoveel uit. De verhalen van de importeurs / winkeliers zeggen mij verders niet zoveel. Die moeten hun waar verkopen en vertellen wat jij wilt horen als klant maar voor mij is het altijd eerst zien dan geloven.
Vergeet niet dat het allemaal verkopers zijn!