Vragen aan Broekhoff Vuurwerk 2013!

Ja we lezen iets dat we als Liefhebber echt nodig hebben. Namelijk een deel van de passie,van de personen achter een bedrijf. Ook is het leuk om te lezen,of men nog wat doet,met de feedback en tips die we af en toe geven. Ook is het gewoon een soort voorpret. Julie hebben zelf Broekhoff in the hall of fame gezet,en terecht! Dus ja we zijn zeker benieuwd wat ze gaan doen. En de demo/demo's,tja die luxe heeft niet iedereen,en dat is zeker niet waar alles om draait. Het gaat ook over de interesse die we gezamelijk hebben,en af en toe weg dromen van hoe zou dat er uit zien. En ik kan me dan ook echt niet voorstellen,dat het dan ook niet even kriebelt bij jou tony,als je wat nieuws hoort.

Aldus een freak,:p

Het kriebelt bij mij op de dag van een demo dat ik de spullen live gaat zien. Of het nu bij een importeur of bij een winkelier is maak niet zoveel uit. De verhalen van de importeurs / winkeliers zeggen mij verders niet zoveel. Die moeten hun waar verkopen en vertellen wat jij wilt horen als klant maar voor mij is het altijd eerst zien dan geloven.

Vergeet niet dat het allemaal verkopers zijn!

Eerst zien, dan geloven is sowieso de regel bij het vuurwerk, maar de voorpret door verslagen is minstens zo leuk in de "rustige maanden". Ben blij dat onze leden het wel kunnen waarderen. Voor ons altijd nog een speciaal uitje, voor onze leden een manier om toch wat interactie te hebben. Wij zijn nog altijd tevreden met positieve verhalen, we moeten niet eens te diep gaan zoeken, hebben we niets aan en gaat ons niets aan. Om de onafhankelijkheid van de website ook zo goed mogelijk te behouden, is het ook logisch dat ze de "geheimen" niet met een website / forum delen, zeker niet voordat alles zeker is.

On-topic; Broekhoff is een speler in de markt waar wij slechts twee keer eerder zijn geweest, maar waar we wel altijd welkom zijn op de demo. Men heeft destijds aangegeven dat de websites en fora niet van groot belang zijn. Ieder jaar verzoeken wij een afspraak te maken, wellicht dat we weer een keer naar Dronten afreizen dus, maar voor dit jaar is deze ook (nog) niet tot stand gekomen.

Eerst zien, dan geloven is sowieso de regel bij het vuurwerk, maar de voorpret door verslagen is minstens zo leuk in de "rustige maanden". Ben blij dat onze leden het wel kunnen waarderen. Voor ons altijd nog een speciaal uitje, voor onze leden een manier om toch wat interactie te hebben. Wij zijn nog altijd tevreden met positieve verhalen, we moeten niet eens te diep gaan zoeken, hebben we niets aan en gaat ons niets aan. Om de onafhankelijkheid van de website ook zo goed mogelijk te behouden, is het ook logisch dat ze de "geheimen" niet met een website / forum delen, zeker niet voordat alles zeker is.

Uiteraard waardeer ik dit soort werk ook (stond ook in mijn reactie) omdat ik weet hoeveel werk het is. Maar wat zeggen ze nu eigenlijk? Helemaal niks. Uiteraard heeft ieder bedrijf zijn geheimen en verassingen voor het aankomend verkoop seizoen en die hoef ik ook niet te weten want ik zie het op de demo wel. Maar het blijft soms lachwekkend dat importeurs omhoog worden getiltd (door members) omdat ze vertellen dat ze met gaaf en goed vuurwerk komen.

Dat is een standaard reactie van een verkopende partij en daar beginnen heel veel mensen te roepen dat een bedrijf op de terug weg is en dat ze weer nr.1 worden terwijl ze nog niks gezien hebben. En daar doe l ik op.

Het is altijd al zo dat de grootste importeurs liever geen pottenkijkers uitnodigen. Klinkt misschien arrogant, maar zij zetten hun vuurwerk toch wel af. Ik vond het al heel wat voor Broekhoff dat enkele jaren geleden de poorten open gingen tijdens een open dag in Dronten.

Inmiddels zijn ze bekend. Is er nog een product demonstratie op korte termijn? Misschien heb ik er over heen gelezen, maar heb geen info kunnen vinden.

Er komt geen demo van Broekhoff dit jaar. Kreeg dit als antwoord bij navraag. Reden is dat de producten laat binnen komen ivm het stil liggen van de productie afgelopen zomer vanwege de hitte.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan