Is er al een exacte datum bekend wanneer dit bezoek gaat plaatsvinden?
Deze week zal dit bezoek plaatsvinden, mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is er al een exacte datum bekend wanneer dit bezoek gaat plaatsvinden?
- De normale babypijltjes zijn een beetje aan de korte kant. Je hoort alleen maar ''fieuw'' heel snel en dan is het over. Het zou leuker geweest zijn als ie wat langer zou duren.
Uhm, verder weet ik niks meer.![]()
Ik denk dat je te laat ben, ze zijn deze middag naar Broekhoff toe![]()
Ik denk dat je te laat ben, ze zijn deze middag naar Broekhoff toe![]()
komt er ook nig een verslag van het bezoek ? net zoals dat bij de andere importeurs was ? want is altijd wel leuk om te horen en zien wat er nieuw komt.
gr pyropim
16. Laatst hoorde ik van iemand dat romeinse kaarsen met boeketten net zoals in belgie niet meer mogen in nederland, omdat ze maar 2 gr flash per tube/kaars mogen hebben en dat het daarom onmogelijk is om meer dan 1 a 2 boeketten te laten geven , klopt dit?
Ja dit is correct.
1. Knallers mochten met de nieuwe regeling harder knallen, waarom is hier niks van te merken. Jullie hebben mini thunders, thunder xl, xxl en xxxl het enigste verschil wat ik kan ontdekken is de hoeveelheid papier en klei en niet in knal hoe komt dit.
Het verschil van de knal is niet harder aangezien een knal niet harder mag zijn 153db. Het geluid van de knal is anders de ene knal is feller dan de ander, dit komt mede door de compressie van het kruit in het karton en klei.
Baal er heel erg van dat dit ik dit topic niet eerder zag mijn vraag was geweest:
Jullie wouden vorige jaar een soort systeem maken waardoor je meerdere cakes tegelijk kon schieten deze kon niet op tijd op de markt komen. Hoe zit dat met dit jaar of eventueel in de toekomst.
(Dit is iets waar ik en volgens mij vele freaks erg benieuwd naar zijn)
groeten vuurwerk14
Ik denk dat Broekhoff geen risico wil nemen op partijen afgekeurde producten. Het verkoopt nu al goed dus waarom zouden we het aanpassen om het harder / beter te maken.
als die kaarsen dan niet mogen waarom zou broekhoff dan met dit antwoord komen:
7. Waarom maken jullie niet eens wat meer en goede 1" romeinse kaarsen?
Dit staat op de planning voor 2009/2010.
Dat zou kunnen, maar uit het antwoord van Broekhoff maak ik op dat het wettelijk niet toegestaan is om een knaller harder te laten knallen dan 153dB.
Als ze een veilige marge willen houden ten opzichte van de 156dB grens kunnen ze dat toch gewoon zeggen.
Nu lijkt het alsof ze bij Broekhoff niet goed op de hoogte zijn.
Eigenlijk is de discussie over die 153 dB overbodig. Het is heel goed om er vragen over te stellen aan het bedrijf, aangezien je dan kunt zien wat voor verdediging zij er voor handhaven, maar verder is het niet waard om er over te praten.
Het meeste knalvuurwerk in Nederland haalt bij verre na die 153 dB niet! Laat staan 156 dB.
De enige knal die in de buurt komt zijn de knallen die uit knalgroendbloemen komen.
![]()