Vragen aan Bonfireworks 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wordt er hier uberhaubt nog wel gereageerd door Bonfireworks, of wat is de bedoeling hiervan?

De eigenaar van Bonfireworks zal zelf niet rechtstreeks reageren in dit topic. De vragen die hier gesteld worden nemen wij als crew mee als we op bezoek gaan naar Bonfireworks.
Het eerste bezoek dit jaar staat gepland op 26 januari a.s.
Van dit bezoek maken wij een verslag op en in dat verslag komen ook alle antwoorden op jullie vragen te staan.
That,s the way it is :p

Laatst bewerkt:
De 26ste nemen we de vragen mee tijdens ons bezoek.
Bert leest vaak mee ja, maar waarschijnlijk is ie te druk om constant te antwoorden.

Hoeft toch ook niet: de vragen worden meegenomen in het bezoek, de suggesties leest hij wel en we merken wel wat daarvan wordt meegenomen en werkelijkheid wordt :)

Beste Bert,

- wat vind je zelf de mooiste cake of cakes uit je assortiment? Heb je een favoriet?

- wat vind je erg goede cakes die bij andere importeurs in het assortiment zitten? Zijn er producten waarvan je bij jezelf zoiets hebt van 'nou die had ik graag zelf in het assortiment gehad'?

Veel succes het komende jaar en ik kijk er nu al smachtend naar uit wat voor nieuws je ons gaat brengen!

Beste Bert,

- wat vind je zelf de mooiste cake of cakes uit je assortiment? Heb je een favoriet?

- wat vind je erg goede cakes die bij andere importeurs in het assortiment zitten? Zijn er producten waarvan je bij jezelf zoiets hebt van 'nou die had ik graag zelf in het assortiment gehad'?

Veel succes het komende jaar en ik kijk er nu al smachtend naar uit wat voor nieuws je ons gaat brengen!

Ik denk niet dat bert dit forum leest ;)

Had eigenlijk nog één vraag; komt er ook merchandise van Bonfireworks?
Vindt het logo en de kleurencombi wel een sjieke uitstraling hebben en een net shirt ofzo zou niet verkeerd zijn.

mijn vraag is al gesteld hier maar toch vraag ik het nog een keer :p

komen er meer dealers? aangezien er mensen zijn zoals ik die deze collectie geweldig vinden maar er niet aan kunnen komen omdat het gewoon te ver rijden is.

maar ze zaten toch overal in 't land? hmm, behalve in Noord-Holland misschien bedenk ik me net... Verder in 't noorden, oosten, midden, westen...hmm, Limburg misschien ook niet?

Ik heb nog wel een tip voor Bonfireworks.
Als ik op hun website kijk, zie ik nergens een overzicht met dealers.
Zo'n overzicht vind ik persoonlijk erg handig, omdat de klant zo makkelijk een dealer kan uitzoeken.
Nu is het vinden van een Bonfireworks-dealer een stuk lastiger.
Misschien kunnen ze zo'n overzicht toevoegen aan de website.

Word er door Bonfireworks ook een demo avond gehouden voor (toekomstige) dealers?zodat ze wat bekender kunnen worden het vuurwerk? Zoiets wat Broekhoff doet begin oktober.

Goede vraag Basicd, iets waar ik ook erg benieuwd naar ben.
Vorig jaar waren er plannen voor een demo, maar toen is het er uiteindelijk niet van gekomen. Ik verwacht zelf dat Bert dit jaar een demo gaat geven, maar voor de zekerheid nemen we je vraag mee voor het overleg volgende week.

Hoop dat ze dan geen besloten demo houden, zou er dolgraag één willen bijwonen.
En dan het liefst één niet al te laat in het seizoen.
Op zo'n manier zouden er dan al vroegtijdig veel productvideo's te vinden zijn en kan Bert eenvoudig weg zijn inkoop baseren op de reacties op de diverse vuurwerkfora.

Afgelopen seizoen was het tenslotte ook zo, dat er vanuit de demo's en video's op de vuurwerkfora veel toppers naar voren zijn geschoven, welke binnen een mum van tijd uitverkocht waren.
Neem bijvoorbeeld de Wodka Blue, de Outrageous, de Gorgeous en de City Lights.
Denk dat dat wel uitschieters waren in de verkoop en dat daar gerust extra voorraad van genomen kan worden (mits ze weer identiek geproduceerd kunnen worden uiteraard).

De geplande afspraak met Bonfireworks voor morgen kan helaas geen doorgang vinden i.v.m. prive omstandigheden van Bert.
We zullen snel een nieuwe afspraak maken en ervoor zorgen dat jullie zo snel als mogelijk antwoorden op jullie vragen krijgen.

Die afspraak zal er zeker snel komen en de antwoorden komen nog eerder dan ons bezoek. Bij uitzondering zullen de eerste vragen voor dit jaar per mail gesteld en beantwoord worden.

heb nog wel een extra vraag. Wat gaan jullie doen om jullie fantastische succes van 2009 voort te zetten nieuwe producten en bv geen prijsstijgingen zou erg leuk zijn.

Meer dealers? Ze zouden eigenlijk wat grote bedrijven moeten proberen te bereiken. Zoals Halfords, intratuin, welkoop. Want het is goed en mooi vuurwerk. Denk dat ze tot de beste importeurs van het land horen en daar moeten ze nu wel op gaan voortborduren en bekend worden bij de grote massa!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan