Nog goedkoper...zoals Moontan al het antwoord van Bert doorgaf, is dat afhankelijk van de productie- en transportkosten. En hij wil er zelf natuurlijk ook nog een boterham aan overhouden. Dus denk dat het al behoorlijk aan de bodem zat qua prijzen, vond ik in ieder geval wel te merken
Mooi, Moontan, hoe Bert onze adviezen ter harte neemt en dat hij er nog iets mee kan voor dit jaar. Als hij slim is, en dat zal wel gezien van Bonfireworks, leest hij ook in de andere tiptopics aan andere importeurs lekker mee. Inspiratie opdoen, graantjes meepikken
Nog wat persoonlijke wensen/voorkeuren dan maar?
* begin maar gewoon niet aan knalcakes. Daar is onderhand zoveel keus in dat het me nauwelijks nog toegevoegde waarde lijkt voor Bonfireworks. Of je moet met iets héél opvallends, ook qua prijs, op de proppen kunnen komen. Een Jorge BS120 of BS100 maar dan voor consumenten, in die richting zul je nog wat kunnen bereiken.
* wat ik eerder genoemd zag: een minescake. Eentje in fanshape met verschillende felgekleurde mines. Oplopend tempootje...Prachtig.
* een voordelige cake met enkel tails. Met kleur. Fanshape kan mooi zijn, zeker als je 'm z-shape en mss zelfs kruislings laat schieten, maar i-shape kan ook mooi zijn
-> laatste twee zijn liefhebberdingen die je gewoon in vuurwerkland nauwelijks aantreft omdat er geen massale vraag naar is. Wij freaks weten er wél raad mee!
* Sowieso: betaalbare fanshapes. En originele. Vooral spelen met de schietrichting zien we nog te weinig. Daar kun je écht mee opvallen! Z-richtingn afwisselen, laten kruisen, van binnen naar buiten, buiten naar binnen, dat soort geintjes. Icm goede prijzen, je bekende heldere kleuren en goedgevormde effecten kunnen dat krakers van de bovenste plank zijn.
* een goede blinkercake, met enkel blink-boeketten, niks anders. En dan in diverse kleuren, grote blinkboeketten. Rooitje van Marijn komt in de richting, maar er is veel meer mee mogelijk.
* en de Colourful Leaves moet natuurlijk een herkansing krijgen: een mooie horsetail cake.
That's all for now

Fijn om te merken hoe een medeliefhebber de wensen en tips ter harte neemt, en zo geweldig vuurwerk op de markt zet. Dat oogst succes, dat blijkt maar weer. Bedankt, en geniet van je werk, dan genieten wij van je vuurwerk.