Vragen aan Beko Vuurwerk

Hier toch nog even een vraag van mij kant:

De sky action. Er is geen beeldmateriaal van deze cake. Ook hoor je er maar weinig over. Deze cake heeft 8 shots met crackling boeketten en springflower boeketten dacht ik.

zouden jullie om wat meer info kunnen vragen over deze cake? Ik (en ik denk wel meer mensen) zouden graag ervaringen/filmpjes van deze cake willen zien/horen.

Misschien kan beko ons vertellen of het bijv. een aanrader is.

Groeten,

Ilvan

Ilvan,helaas, je moet nog een weekje wachten.
De afspraak is met een week verzet. :sad:

ow.. hmm jammer..:frusty: kruitsnuiver zei dat jullie vandaag gingen dus ik dacht laat ik eens effe vragen hoe ze het hebben gehad..:p

wordt nog een weekje wachten dus.. :cry::pMaar wie weet.. misschien is dat de moeite wel waard:wink:

Het bezoek aan Beko was vanmorgen.
Een gesprek van ruim 2 uur, onder het genot van een lekker bak koffie, en met continu uitzicht op de dummy,s in de showroom.
Verder veel informatie meegekregen.
Deze informatie komt in ons verslag te staan.
Een dezer dagen online.

:bye:

Het bezoek aan Beko was vanmorgen.
Een gesprek van ruim 2 uur, onder het genot van een lekker bak koffie, en met continu uitzicht op de dummy,s in de showroom.
Verder veel informatie meegekregen.
Deze informatie komt in ons verslag te staan.
Een dezer dagen online.

hmm oke! Ik ben erg benieuwd!:D Goed dat je veel informatie heb gekregen. ikj wacht met smart op het verslag:wink:

Is het al bekend wanneer het verslag online komt?
Ik ben namelijk erg benieuwd naar de informatie die jullie van Beko hebben gekregen, omdat er dit jaar bij mij in de buurt Beko verkocht gaat worden.

Is het al bekend wanneer het verslag online komt?
Ik ben namelijk erg benieuwd naar de informatie die jullie van Beko hebben gekregen, omdat er dit jaar bij mij in de buurt Beko verkocht gaat worden.

ik dus ook (zelfde dealer:p)

vreemd...

bezoek was midden maart. Nu hebben we nog niks gehoord... Niks negatiefs hoor.. Maar jullie snappen denk ik ook wel dat we nu wel eens wat willen horen:wink:

Ja, Fred kan het beantwoorden waar het blijft, die heeft het verslag geschreven. Even wachten dus tot Fred antwoord geeft. :wink: Duurt in ieder geval wat langer door wat hectische tijden bij Fred.

ik dus ook (zelfde dealer:p)

vreemd...

bezoek was midden maart. Nu hebben we nog niks gehoord... Niks negatiefs hoor.. Maar jullie snappen denk ik ook wel dat we nu wel eens wat willen horen:wink:

Ik begrijp jullie ongeduld mannen. Volkomen terecht. De enige plausibele verklaring voor de vertraging is de reden die Mike noemt: ik heb het in mijn werk als belastingconsulent druk gehad, de drukste tijd van het jaar.
Die tijd is nu achter de rug, zo dat er meer vrije tijd vrijkomt, zoals het maken van verslagen. Hij komt er aan.!!!!!

Ik begrijp jullie ongeduld mannen. Volkomen terecht. De enige plausibele verklaring voor de vertraging is de reden die Mike noemt: ik heb het in mijn werk als belastingconsulent druk gehad, de drukste tijd van het jaar.
Die tijd is nu achter de rug, zo dat er meer vrije tijd vrijkomt, zoals het maken van verslagen. Hij komt er aan.!!!!!

Oke, ik snap het.
Ik was even bang dat jullie misschien vergeten waren het verslag online te zetten, maar dat is dus niet het geval.

Fred, neem gerust je tijd om het verslag te maken en laat je vooral niet opjagen.
We weten nu in ieder geval dat het verslag er aan komt.

Waarom heeft Beko geen single shots in het assortiment?

Misschien een goede vraag voor een volgend gesprek. Weet alleen niet of iemand deze vraag al eens gesteld heeft, zo ja, mijn excuses.

Waarom heeft Beko geen single shots in het assortiment?

Misschien een goede vraag voor een volgend gesprek. Weet alleen niet of iemand deze vraag al eens gesteld heeft, zo ja, mijn excuses.

Ze hebben samen met Schuurmans de Giant Airbomb in het assortiment.

1430.jpg

Ik behoor mij te schamen en dat doe ik dan ook.
Door allerlei omstandigheden is het achterop geraakt en uitgesteld
Het bezoek aan Beko was interessant genoeg en rechtvaardigt een verslag hier van.
Als we afspreken dat het uiterlijk na het komend weekeinde online is, maak ik jullie dan toch nog een beetje blij? Dan ga ik er de komende dagen tijd vrij voor maken.
Mijn excuses voor de vertraging

excuses is niet nodig hoor, je hebt het zo druk de laatste tijd dat er wel eens wat bij inschiet.. we lezen het verslag aankomende week wel en daar zullen we allemaal wel blij mee zijn.

ik ben benieuwd.

Back
Bovenaan