Vraatzucht

Ik ben daar ook benieuwd naar, de demo was toch al geweest? Is ie daar ook geschoten? Dan is er vast al meer bekend, toch?

Ik geloof dat de afgelopen demo een kleintje is geweest puur voor de winkeliers en dat de demo die eind november geschoten zal worden alle collecties zal bevatten inclusief een finale. Denk dat de info na die demo wel zal komen dan.

Hij is wel geschoten bij de afgelopen demo, maar dat was een sample van de versie zoals ie niet zou moeten zijn. Het is mij ook nog altijd wat onduidelijk hoe ie er écht uit komt te zien (horen). Over een paar weken is de grote demoshow geweest, en dan is definitief bekend welke versie het is geworden en kunnen jullie ook de goede film zien.

Interessante post van KruitFreak op FPM (met permissie gekopiëerd):

op de demo schoten ze hem af en tot mijn verbazing geen salvo's maar een voor een. Marijn heeft enkele maanden terug de leverancier verzocht om een aanpassing van Vraatzucht en dat hebben ze helemaal verkeerd begrepen. Het gevolg is dat ze nu cakes hebben afgeleverd waarvan de fluiters een voor een gelanceerd worden. De 4-traps is daardoor ook niet goed te horen omdat de lancering van een nieuwe fluiter al start terwijl de ander nog maar halfverwege is. Erg jammer allemaal. Het idee is om de prijs van de huidige Vraatzucht wat te verlagen en volgend jaar de verbeterde versie opnieuw uit te brengen.
http://www.freakpyromaniacs.com/for...n-marijn-2010-menselijkheid-4.html#post238567

Stomme Chinezen ook soms :frusty: Laten we de hoop vestigen op een snelle oplossing die we dan op de komende demo te zien krijgen. En anders is 't helemaal geen gek idee om de onjuiste versie goedkoper aan te bieden: er zijn genoeg die dan zo'n fluitbakkie willen hebben, en dan is Marijn van die ongewenste voorraad af zodat volgend jaar geen verwarring ontstaat met de nieuwe, goede batch.

Wat nu in Nl is kan niet meer aangepast worden natuurlijk. Het is alleen hopen dat the motherload beter is dan het sample...
En of dit een sample was van de partij of een 'vorschiessen'-sample

Het is inmiddels duidelijk dat deze cake in het echt anders schiet dan de film op pagina 1 laat zien. Hij begint met één voor één te schieten met viertraps fluiters, die helaas elkaar overlappen in geluid. Hij eindigt met een mooie finale die wél een prima simultaan salvo laat zien :) Helaas is er inderdaad miscommunicatie ontstaan met de Chinese fabrikant, en had de hele cake uit dergelijke salvo's moeten bestaan zoals in de film op pagina 1 te zien is. Volgend jaar zal de cake dan ook worden zoals de film laat zien. Dit jaar is het een beetje behelpen met een versie waarvan de fluiten overlappen omdat ze om de beurt schieten.
De adviesverkoopprijs blijft nog steeds €19,95. Mocht het artikel echter niet lopen voor die prijs, dan kan een winkelier altijd zelf bepalen om de prijs stante pede te verlagen. Naar mijn idee is ook die prijs van twee tientjes niet overdreven. Het is nog steeds een prima cake die goed kan tippen aan Beko's Sky Symphony. Hij fluit hard en langdurig (circa 35-40 seconden).

Wat een held dit potje:p
heerlijk die fluit.
Wat ik hoor op het filmpje - Hard fluit, Lang uiteraard, prijs ligt wel een beetje aan de dure kant. maar 1tje kan er wel altijd in:p
Gr Wouter

't Is te hopen dat hij met die duur niet saai wordt. Als dat op de demo niet zo blijkt te zijn, en die finale zit er lekker in, dan kan het inderdaad nog heel best een heerlijk fluitbakkie zijn!

Jammer dat ie niet in stages fluit, nu krijg je dus constant gehuil in de lucht en vervalt het complete 4 traps effect...

Gelijk van mn lijst geschrapt, heel heel heel jammer dat er een miscommunicatie is ontstaan tussen Witte Tentenverhuur en Chinatown want dit concept was ge- wel- dig! Nu maar hopen dat andere importeurs dit idee niet stiekem overnemen.

Ik kan hem niet meer van me lijst afschrappen, alles is al betaald. Helaas, hopen dat het toch nog een leuk potje is.

Gisteren op de demo gezien en helaas schiet hij dus 1 voor 1 alles af. Desondank vind ik het een mooie cake en de fluiter gaan absurd hoog nog niet vaak gezien zoiets :)

Helaas, jammer dat het mis is gegaan.
Er is niet veel meer van het speciale over. De whistling night van Pyrostar is nu de koning van de meer traps fluiters.

Deze vanavond live gezien bij Harten4.
Goede fluiters heeft deze cake. Ze gaan flink hoog en janken lang door. Erg jammer dat hij alles een voor een schiet, en ze elkaar overlappen waardoor de 4e trap niet meer te horen is.
In salvo's had ik het een nog interessantere cake gevonden maar ook nu is het een topper onder de fluitcakes!

Het is dan niet het gewenste effect geworden, maar gisteren vond ik hem wederom leuk. Trouwens per 2 gisteren geschoten en toen viel ook goed op dat ze precies gelijk schoten, ook met de finale, helemaal super haha.
In de straat natuurlijk bijna niet te doen, maar vind dit ook een leuke cake voor overdag, al zie je dan die zilveren staart niet goed.

Back
Bovenaan