Vraag het Vuurwerkland

La Bomba heb precies de zelfde vraag. Op vuurwerkland.nl staat dat we vanaf november weer vuurwerk kunnen bestellen. Maar dat is niet zo.
Koen kan jij ons helpen met deze vraag??:D

Als je goed kijkt op de foto van de oude site die erbij staat.
Staat er ''Vanaf half november 2009 is deze webshop weer open''
Ik denk dat hij rond 15 november wel open gaat:bye:

Laatst bewerkt:
De verwachting is enkele dagen na 15 november, maar in ieder geval nu zo snel mogelijk. :wink: Bij de lancering van de site zullen tevens ook de films worden getoond, nog eventjes geduld dus. :)

pfff mag tijd worden elke importeur heeft al zn films al zon beetje en van B&W hebben we nog bijna niks.

Zeg dat wel vuurwerkk14, tuurlijk, ze hebben het druk met bouwen van een compleet nieuwe site die aan de eisen van hun klanten voldoet, maar vorig jaar waren ze ook al wat aan de late kant. Tenminste als je kijkt naar andere importeurs dan...Of geef dan aan dat de site halverwege november online gaat.

Maargoed, ik verheug me er al op dat ik weer eens urenlang de B&W site door ga spitten:D En dan zal het wachten wel waard zijn geweest:)

Vorig jaar was er een prijsvraag op www.vuurwerkblog.nl met ideeen geven aan vuurwerkland. Zijn de winnaars al bekend (ik heb zelf ook meegedaan natuurlijk) en welke dingen gaan jullie doorvoeren aan de hand van de prijsvraag. Ik ben wel benieuwd welke freak iets heeft bedacht wat uitgevoerd gaat worden

Wanneer komt de site eigenlijks online? Wil wel snel antwoord graag! Vanavond om 12 uur of pas morgen in de middag rond een uurtje of 3?

EDIT:
Zit in spanning omdat de vuurwerkland site word geupdate (Hij laad soms niet :D)

Laatst bewerkt:
Mbt de discussie over het nog niet online zijn van Vuurwerkland.nl. Wees geduldig, wacht af en ben niet verbaasd als het vandaag gewoon nog niet zover is. Men stelt wel vaker deadlines op en helaas worden die niet altijd gehaald.
Bedenk wel dat dit voor iedere importeur een drukke tijd in het jaar is. De folders moeten gereed worden gemaakt, contacten met dealers onderhouden en de levering van het vuurwerk moet in de gaten worden gehouden.
Niet altijd heeft de site daarin ook de eerste prioriteit. Zeggen dat de site nog niet online is en je afvragen wanneer deze nou online komt zal het proces zeker niet versnellen.

Zojuist even contact met Koen gezocht en die verwacht dat de website zelf vanavond nog wel online zal komen. Echter worden de dealers nog toegevoegd de komende weken evenals een aantal productfilms. :wink:

In feite moet alles natuurlijk pas december klaar, dan gaan de meeste winkels aan de gang. Uiteraard hadden ze hem nu af willen hebben, maar zoals SteV al aangeeft, door enorme drukte en deadlines van de folders, lag de prioriteit niet direct bij de website, daar zijn ze nu al de hele week druk mee en ze maken hem zo snel mogelijk compleet. :wink:

vuurwerkland appingedam staat er niet bij.
verkopen zij dit jaar geen b&w meer?
mvg hulzzt

Als je nou eerst eens die post boven je leest. Nog niet alle dealers zijn toegevoegd in de webshop (dus het lijkt mij een beetje onzinnig als iedereen die nu nog een winkel mist gaat vragen of die nog komt). Grote kans dat appingedam er nog aankomt. Wacht rustig af zou ik zeggen :wink:.

Vraagje, ik heb mij een bult gezocht maar er schijnen nog geen filmpjes te zijn van de nieuwe pakketten X-treme box 1, 2, 3

Komen deze nog online of zie jullie daar van af om een film van te maken.

159euro is een aardig bedrag:)

Echter worden de dealers nog toegevoegd de komende weken evenals een aantal productfilms.

Even lezen de volgende keer ;)

Vraagje, ik heb mij een bult gezocht maar er schijnen nog geen filmpjes te zijn van de nieuwe pakketten X-treme box 1, 2, 3

Komen deze nog online of zie jullie daar van af om een film van te maken.

159euro is een aardig bedrag:)

Lezen kan ik als de beste Jij ook? in een andere topic is het zowaar niet altijd waarschijnlijk dat er films van komen.

Het is een vraag aan vuurwerkland !

In een ander topic had ik dat ook al aangegeven idd... B&W maakt bijna nooit video's van paketten. Als je geluk hebt, is het dit jaar anders.

Nu maar weer ontopic

Lezen kan ik als de beste Jij ook? in een andere topic is het zowaar niet altijd waarschijnlijk dat er films van komen.

Het is een vraag aan vuurwerkland !

Back
Bovenaan