3xh VWC lid 12 jul 2011 #2.521 Friet als het een patatje oorlog of special mag. Pizza is heel lekker vooral kabab! maar daar moet ik altijd van uuuh racen! dus friet! De Race heben voor 3 dagen of griep hebben voor 7 dagen (natuurlijk zonder race)?
Friet als het een patatje oorlog of special mag. Pizza is heel lekker vooral kabab! maar daar moet ik altijd van uuuh racen! dus friet! De Race heben voor 3 dagen of griep hebben voor 7 dagen (natuurlijk zonder race)?
leslifan VWC lid 12 jul 2011 #2.523 iphone BB vind ik zo'n meeloper telefoon, sorry voor de genen die er een hebben gewoon even een vraag: gaan jullie naar de kermis in tilburg? PS: moet de naam van het topic niet verandert worden in andwoord en vraag?
iphone BB vind ik zo'n meeloper telefoon, sorry voor de genen die er een hebben gewoon even een vraag: gaan jullie naar de kermis in tilburg? PS: moet de naam van het topic niet verandert worden in andwoord en vraag?
M mat96matje VWC lid 12 jul 2011 #2.524 Nee daar ga ik niet heen, Pingen scheelt me in de kosten, daarom heb ik een Blackberry Koekje of chippies? Laatst bewerkt: 12 jul 2011
Nee daar ga ik niet heen, Pingen scheelt me in de kosten, daarom heb ik een Blackberry Koekje of chippies?
pyro-power VWC lid 12 jul 2011 #2.525 Chips. Maar het ligt ook aan het koekje, en welke chipssmaak.. Hmm, moeilijk Hond of kat?
Ruben VWC lid 12 jul 2011 #2.527 Bed, als je op de bank ligt moet je er uiteindelijk toch vanaf om naar je bed te gaan. Do of Andre Hazes?
Bed, als je op de bank ligt moet je er uiteindelijk toch vanaf om naar je bed te gaan. Do of Andre Hazes?
bassie1978 VWC lid 12 jul 2011 #2.528 do...maar dan wel om het uiterlijk... goede nachtrust of net ff die serie afkijken ?
D DsNL VWC lid 12 jul 2011 #2.529 bassie1978 zei: do...maar dan wel om het uiterlijk... goede nachtrust of net ff die serie afkijken ? Klik om te vergroten... Net ff die serie afkijken, slapen is voor later, ghehe Knokke-heist of Hannover? (vuurwerkfestival)
bassie1978 zei: do...maar dan wel om het uiterlijk... goede nachtrust of net ff die serie afkijken ? Klik om te vergroten... Net ff die serie afkijken, slapen is voor later, ghehe Knokke-heist of Hannover? (vuurwerkfestival)
3xh VWC lid 13 jul 2011 #2.531 Gelijk! Want van uitstellen komt afstellen! Een goude regen finale? of een bonte finale? of een blinker finale?
Gelijk! Want van uitstellen komt afstellen! Een goude regen finale? of een bonte finale? of een blinker finale?
K knaller VWC lid 24 jul 2011 #2.532 gouden regen gecombineerd met blink .. 100 euro aan vuurwerk of een blackberry
ivivuurwerk VWC lid 24 jul 2011 #2.533 100 euro aan vuurwerk.. Karton messier of een karton nirate cake?
tristen VWC lid 24 jul 2011 #2.535 Karton silver salute. €100 klein spul nitraten enz of €50 en mooie 500 grams cake?
95max VWC lid 25 jul 2011 #2.537 zelf maken ( ik zou niet knopen maar kruit ertussen doen ) buitenlands vuurwerk of zelf vuurwerk maken?
zelf maken ( ik zou niet knopen maar kruit ertussen doen ) buitenlands vuurwerk of zelf vuurwerk maken?