95max VWC lid 1 aug 2011 #2.562 vuurwerk van de lidl, ik vind de aldi sowieso altijd er altijd goedkoper uitzien dan de lidl 1x per jaar vuurwerk afsteken en een freak zijn of elke dag afsteken en het na een paar weken zat zijn?
vuurwerk van de lidl, ik vind de aldi sowieso altijd er altijd goedkoper uitzien dan de lidl 1x per jaar vuurwerk afsteken en een freak zijn of elke dag afsteken en het na een paar weken zat zijn?
de knaller VWC lid 1 aug 2011 #2.563 Dan toch 1x per jaar. Het erna toeleven en van nagenieten geeft een hele hoop sfeer. Trutle Beach of Triton?
Dan toch 1x per jaar. Het erna toeleven en van nagenieten geeft een hele hoop sfeer. Trutle Beach of Triton?
leslifan VWC lid 2 aug 2011 #2.564 trutle beach, sowiso!!!! x-box of ps3(niet kijken voor betaald live bij x-box)
tristen VWC lid 2 aug 2011 #2.565 heb zelf ps3 maar ik vindt xbox controler beter in de hand liggen. consumenten vuurwerk of proffesioneel vuurwerk?
heb zelf ps3 maar ik vindt xbox controler beter in de hand liggen. consumenten vuurwerk of proffesioneel vuurwerk?
3xh VWC lid 2 aug 2011 #2.566 consumenten vuurwerk: om zelf aan te steken! Pro zie ik liever in shows! frikandel of kroket?
Ruben VWC lid 2 aug 2011 #2.570 KPN, zowel prive als werk daar aangesloten en heb er nog nooit problemen mee gehad. Hardcore of Hardstyle?
KPN, zowel prive als werk daar aangesloten en heb er nog nooit problemen mee gehad. Hardcore of Hardstyle?
de knaller VWC lid 2 aug 2011 #2.573 Bon. Ik vindt het kleur gebruik bij bon mooier. Drgn line of Pyroshopper?
L Lesl VWC lid 2 aug 2011 #2.574 pyroshopper, oa omdat ik er ervaring mee heb karton binkies en leuke projecten van maken of dat geld aan potten uitgeven?
pyroshopper, oa omdat ik er ervaring mee heb karton binkies en leuke projecten van maken of dat geld aan potten uitgeven?
M mr_traditie VWC lid 2 aug 2011 #2.576 Quick fuse, leuk voor de pijlenrek. Oliebollen of appelflappen?
ajax0251 VWC lid 2 aug 2011 #2.577 oliebollen!!! Prof show in de regen of groot comsumenten show met windt stil en geen regen
M mr_traditie VWC lid 2 aug 2011 #2.578 Allebei zolang de effecten mooi blijven in de Sky Traditie hoog houden of helemaal geen traditie meer?
Allebei zolang de effecten mooi blijven in de Sky Traditie hoog houden of helemaal geen traditie meer?