3xh VWC lid 20 mrt 2011 #1.802 Rockbitches! Muse of Coldplay? (ik kan niet kiezen tussen deze 2 top bands!)
Torrr VWC lid 20 mrt 2011 #1.804 Doe maar Amerikaans ( liever een Burger King dan een English breakfast PDC of BDO ( voor de leek : het gaat om de 2 dartbonden )
Doe maar Amerikaans ( liever een Burger King dan een English breakfast PDC of BDO ( voor de leek : het gaat om de 2 dartbonden )
de knaller VWC lid 21 mrt 2011 #1.805 PDC(enigste die ik ken). Koninginnedag vuurwerk of 5 mei vuurwerk?
3xh VWC lid 21 mrt 2011 #1.806 5 mei dan maar! gilpijl(cruise rocket oid.) of knalpijl(skythunder oid.)
bassie1978 VWC lid 21 mrt 2011 #1.811 pyroboy zei: haha het is Ruben gegunt VIP te zijn Rotello of Fallas Klik om te vergroten... alweer rotello of fallas? maar dan ga ik toch voor Rotello eerlijk gezegd al hebben beide hun charme. euhm rocket boom of killing arrow?
pyroboy zei: haha het is Ruben gegunt VIP te zijn Rotello of Fallas Klik om te vergroten... alweer rotello of fallas? maar dan ga ik toch voor Rotello eerlijk gezegd al hebben beide hun charme. euhm rocket boom of killing arrow?
Sunseeker VWC lid 21 mrt 2011 #1.812 Geen vuurpijlen meer voor mij na afgelopen jaarwisseling. Alleen nog Cruise rockets. Treasure Island of Wodka Blue?
Geen vuurpijlen meer voor mij na afgelopen jaarwisseling. Alleen nog Cruise rockets. Treasure Island of Wodka Blue?
Sunseeker VWC lid 21 mrt 2011 #1.814 School, Ruben, je hebt tijd te veel Sennheiser of Beats by dr dre koptelefoon? (ben van plan er een van dr dre te kopen )
School, Ruben, je hebt tijd te veel Sennheiser of Beats by dr dre koptelefoon? (ben van plan er een van dr dre te kopen )
Meshuggah VWC lid 21 mrt 2011 #1.815 Sennheiser maar natuurlijk! Kwaliteit gaat voor TE koud of TE warm?
Ruben VWC lid 21 mrt 2011 #1.819 Zelf koken, dat scheelt weer heel wat geld. - Proeve van Bekwaamheid in het 1e jaar afleggen zodat je zeker bent van een diploma wanneer je in het 2e schooljaar afhaakt. of? - geen Proeve van Bekwaamheid doen en het tweede jaar gewoon afmaken.
Zelf koken, dat scheelt weer heel wat geld. - Proeve van Bekwaamheid in het 1e jaar afleggen zodat je zeker bent van een diploma wanneer je in het 2e schooljaar afhaakt. of? - geen Proeve van Bekwaamheid doen en het tweede jaar gewoon afmaken.
de knaller VWC lid 21 mrt 2011 #1.820 Tweede jaar gewoon afmaken. En dan de proef. Over welk beroep hebben we het? Starcraft 2 of Starcraft:Brood War.
Tweede jaar gewoon afmaken. En dan de proef. Over welk beroep hebben we het? Starcraft 2 of Starcraft:Brood War.