YorickT VWC lid 24 jan 2011 #1.521 ja, dat bedoelde ik inderdaad, was niet op het letten met wat ik typten. Pfoeh vuurwerk of achtbanen moeilijke keuze die ik ook niet ga maken demo of show?
ja, dat bedoelde ik inderdaad, was niet op het letten met wat ik typten. Pfoeh vuurwerk of achtbanen moeilijke keuze die ik ook niet ga maken demo of show?
sandert98 VWC lid 2 feb 2011 #1.524 Derk zei: DVD Cha Cha of de Chu Chu? Klik om te vergroten... Cha Cha Geen vraag idee of wel een vraag idee (een beetje raar gezegd, maar je moet het maar snappen)
Derk zei: DVD Cha Cha of de Chu Chu? Klik om te vergroten... Cha Cha Geen vraag idee of wel een vraag idee (een beetje raar gezegd, maar je moet het maar snappen)
leslifan VWC lid 5 mrt 2011 #1.535 2 cavia's, 2 is altijd beter dan 1 open dag lesli of meeting op 5 mei??
3xh VWC lid 5 mrt 2011 #1.536 mei meeting! omdat ik zoiezo niet na lesli kan! sinterklaas of carnaval?
P pirico VWC lid 5 mrt 2011 #1.538 peugeot natuurlijk, met een audi wil je er alleen maar bij horen.... smeerkaas of pindakaas
D DsNL VWC lid 5 mrt 2011 #1.539 pindakaas natuurlijk smeerkaas is voor de sonja bakkers onder ons metal of rock (muziek)