Voorzet persbericht - Hulp gevraagd

De pro lobby heeft professionalisering nodig. Met passie en enthousiasme alleen gaan we het niet redden.
Pr-bureau in de arm nemen en die de social media strategie en uitingen laten vormgeven.

Dan zouden ze er goed aan doen om daar NU mee gaan te beginnen... het is vijf voor twaalf dus veel tijd hebben ze niet meer.

Aan de andere kant is het denk ik eerder nodig om goed duidelijk te krijgen welke partijen er tot de pro lobby behoren en willen behoren.. Dat is misschien ook nog wel een dingetje. Je kan pas stappen gaan maken als alle neuzen dezelfde richting opstaan en ik betwijfel of dat wel het geval is..

Goed initiatief Exchange. Ik wil graag me steentje bijdragen, wellicht kan ik jou en de branche helpen met het bedenken van een dergelijke communicatiestrategie. Ik zag wat punten uit je persbericht die ik wat kan 'finetunen', de leesbaarheid wat opschroeven. Is er inmiddels al een nieuwe versie geschreven op basis van de laatste input? Dan kan ik daar gelijk mee aan de slag:cool:

De pro lobby heeft professionalisering nodig. Met passie en enthousiasme alleen gaan we het niet redden.
Pr-bureau in de arm nemen en die de social media strategie en uitingen laten vormgeven.

Ik snap even niet waarom hier in geknipt is, @mods? Ik zie de opzet van het persbericht inmiddels 1:1 onder heeeel veel nieuwsartikelen op Facebook verschijnen. Dat is wel echt ongekend onhandig, zeker omdat er ook geen plaats of naam is ingevuld.

Op deze manier gaat het natuurlijk niet werken....

Goed stuk! Heb je wel wat uurtjes inzitten zo te zien. Jammer dat dit zonder jouw toestemming online wordt gegooid.. Dat zou anderen ervan kunnen weerhouden om weer eens een goed stuk te schrijven en dat hier te plaatsen..

Ik snap even niet waarom hier in geknipt is, @mods? Ik zie de opzet van het persbericht inmiddels 1:1 onder heeeel veel nieuwsartikelen op Facebook verschijnen. Dat is wel echt ongekend onhandig, zeker omdat er ook geen plaats of naam is ingevuld.

Op deze manier gaat het natuurlijk niet werken....

Bedoel je nu dat jouw geschreven stuk uit de OP zo op internet is gegooid?:frusty:

Bedoel je nou dat er daadwerkelijk mensen zijn die je bericht LETTERLIJK hebben gekopieerd en op facebook hebben gezet? :bonk::bonk::bonk::bonk:

Er staat toch duidelijk bij dat het een voorzet is!!! Ik heb zelfs nog gepost dat we eerst nog moeten nadenken met z'n allen. Hebben zij nu daadwerkelijk de essentie van je post gemist?

Jammer dit, ik denk dat de kracht hiervan nu wel verzwakt raakt/verloren gaat.

Bedoel je nu dat jouw geschreven stuk uit de OP zo op internet is gegooid?:frusty:

Dat bedoel ik, ja. Zoek maar eens rond op Facebook onder vuurwerk gerelateerde berichten. Dat vind ik an-sich natuurlijk niet erg, maar het is echt ongekend onhandig dat zoals Mafia hierboven ook zegt het LETTERLIJK gekopieerd is. Daar ontkracht je direct alles mee en dat is echt wel heel erg dom het hele bericht staat vol met <PLAATS> en <NAAM WOORDVOERDER> placeholders ...

Niet hoe professionele communicatie zou moeten, dus.

Ja, hier ben ik het absoluut mee eens. Een pr-bureau kent alle ins en outs en kan 'ons' nieuwe openingen en ideëen brengen.

Daarnaast is het wellicht een optie een crowdfunding te starten om dit alles mogelijk te maken.

Dat bedoel ik, ja. Zoek maar eens rond op Facebook onder vuurwerk gerelateerde berichten. Dat vind ik an-sich natuurlijk niet erg, maar het is echt ongekend onhandig dat zoals Mafia hierboven ook zegt het LETTERLIJK gekopieerd is. Daar ontkracht je direct alles mee en dat is echt wel heel erg dom het hele bericht staat vol met <PLAATS> en <NAAM WOORDVOERDER> placeholders ...

Niet hoe professionele communicatie zou moeten, dus.

Ongekende flater slaan we zo. Ik snap niet welke slapert dit zo post....:confused:
Vind het enorm dom en een gemiste kans. De boodschap verliest wel een beetje kracht hierdoor. Ook als je dit doorzet!

Ongekende flater slaan we zo. Ik snap niet welke slapert dit zo post....:confused:
Vind het enorm dom en een gemiste kans. De boodschap verliest wel een beetje kracht hierdoor. Ook als je dit doorzet!

Dan kan de poster van dit bericht hierop toch gewezen worden met het dringende verzoek het er af te halen?

Dan kan de poster van dit bericht hierop toch gewezen worden met het dringende verzoek het er af te halen?

Zeker, succes! Ben het zelf niet tegengekomen gelukkig. Maar zal niet de eerste keer zijn dat iets via social media sneller verspreidt raakt dan gewenst.

Wie weet is het wel een anti vuurwerkliefhebber die het hier heeft gejat en dan gepost, juist omdat het niet af is en dus belachelijk gemaakt kan worden. :(

Back
Bovenaan