Voorpret is ook wat waard.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Tuurlijk, zeker dit jaar is ons vuurwerk weer duurder geworden dan de laatste keer dat we konden shoppen in Nederland.

Maar ach, ik persoonlijk heb elke bak die ikzelf dit jaar heb al 100x op youtube gezien in de wetenschap 'die heb IK dalijk over een paar maanden in de straat'

Elke seconde, elke film en dan bestellen.

Voorpret. Ook wat waard toch?

Helemaal mee eens. Mensen zeggen altijd "het is in een paar seconden weg", maar dan leg ik ook uit dat het voor mij niet alleen om 31 december gaat. Ben hier het hele jaar mee bezig, heb plezier in het kijken van alle filmpjes en het samenstellen van een mooie collectie. Door het plezier wat ik er het hele jaar door van heb is het het mij iedere euro ook meer dan waard.

Helemaal mee eens. Mensen zeggen altijd "het is in een paar seconden weg", maar dan leg ik ook uit dat het voor mij niet alleen om 31 december gaat. Ben hier het hele jaar mee bezig, heb plezier in het kijken van alle filmpjes en het samenstellen van een mooie collectie. Door het plezier wat ik er het hele jaar door van heb is het het mij iedere euro ook meer dan waard.

Idem :applause:

Precies! Zonder voorpret geen oud en nieuw. De voorpret vind ik persoonlijk zelfs meer waard dan de dag zelf. Het is gewoon het totaalplaatje.

Voor mij is sinds een paar jaar de voorpret vele malen groter dan het daadwerkelijk stoken.
Eigenlijk sinds het 10 uur project plaats moest maken voor het 18:00 project zijn bij mij de prioriteiten op de dag der dagen veranderd.
Ik lees graag mee op fora, bezoek een showtje ( vroeger waren er voor mijn gevoel veel meer demo's.), struin wat af naar cat 1 en kijk reikhalzend uit naar de folders.

Hoewel de jaarwisseling natuurlijk het moment supreme is zou de vuurwerk hobby zonder voorpret wel erg beperkt zijn en dat is voor mij dan ook een belangrijk onderdeel. De voorpret begint zodra de kater van 1 januari voorbij is en duurt vervolgens tot 31 december 18.00 en bestaat uit zoveel facetten; forums, video's, ontmoetingen met medefreaks, bestellingen plaatsen, aanbiedingen najagen, winkels bezoeken, demo's bezoeken, kooien verwijderen en nog veel meer.

Hoewel de jaarwisseling natuurlijk het moment supreme is zou de vuurwerk hobby zonder voorpret wel erg beperkt zijn en dat is voor mij dan ook een belangrijk onderdeel. De voorpret begint zodra de kater van 1 januari voorbij is en duurt vervolgens tot 31 december 18.00 en bestaat uit zoveel facetten; forums, video's, ontmoetingen met medefreaks, bestellingen plaatsen, aanbiedingen najagen, winkels bezoeken, demo's bezoeken, kooien verwijderen en nog veel meer.
Mag ik mijn compounds dan tijdelijk bij jou afleveren:blink:? Heb de pest aan die kooien.

Dit dus.. helemaal mee eens!

Voorpret is 90% van de hobby!
Wel altijd jammer dat alle voorpret abrupt eindigt na de jaarwisseling.

Vuurwerk voorbij, top 2000 voorbij, kerstlampen al bij veel mensen uit, geen kerstmuziek of decemberfilms meer, kerstdorp en boom eruit.

Haha, nou lekker positief zo! Laat die voorpret maar beginnen straks na de herfst. En voor een ieder die eerder start uiteraard nu al!

Zodra de eerste nieuwe producten bekend zijn, begint de voorpret al. Maar een typisch Top 2000 nummer horen , wekt ook al een bepaald gevoel op. Maar goed dat ik een playlist heb samengesteld op het werk haha. Vroeg of laat word het weer lekker fris, en ruik je de ovenschotels en winterkost weer. Zag bij de plaatselijke supermarkt al een advertentie voor kerstpakketten langs komen. Al dat soort dingen dragen allemaal bij. Vuurwerk is de kleine kers op de grote taart.

De voorpret is voor mij groter/belangrijker dan de dag zelf. Zonder de voorpret zou oud en nieuw totaal anders zijn. Het hele jaar ermee bezig zijn, het uitkijken naar het seizoen, de tuincentra, oliebollen halen en bakken, kerst, de donker en koude dagen, de top2000 en Serious Request, de afhaaldagen. Alles hoort erbij en het afsteken zelf maakt het plaatje compleet.

De voorpret is voor mij groter/belangrijker dan de dag zelf. Zonder de voorpret zou oud en nieuw totaal anders zijn. Het hele jaar ermee bezig zijn, het uitkijken naar het seizoen, de tuincentra, oliebollen halen en bakken, kerst, de donker en koude dagen, de top2000 en Serious Request, de afhaaldagen. Alles hoort erbij en het afsteken zelf maakt het plaatje compleet.

Daar valt eigenlijk helemaal niets meer aan toe te voegen
De voorpret begint/gaat gewoon op1 januari door/verder.

Ik moet zeggen dat de voorpret 80% van de beleving is voor mij. Ben het hele jaar door wel hier te vinden, maar vanaf september is het echt weer dagelijkse kost.
Heerlijk door de topics struinen, producten bekijken en op zoek naar de mooiste deals. De sfeer is hier inmiddels weer helemaal "aan" !

Helemaal met je eens! Voorpret is 80 of misschien zelfs wel meer procent. Gewoon alles wat er bij hoort. Tuincentra die weer open gaan, oliebollen, kerstdorpen, t maakt allemaal niet uit. Werkt sfeerverhogend en helpt bij de voorpret. En qua sfeer op t forum ben ik t helemaal met je eens, die is top!

Voorpret?

Dagen wakker liggen om wat je dit jaar wil bestellen en alles afstruinen om de beste deals.
Vervolgens stressen tot de ophaaldag of het bestelde wel daadwerkelijk voor je klaar ligt.

Wat je pret noemt....
😉😂😂😉

Dit jaar voor het eerst een heel jaar actief op het forum en dat verhoogt voor mij zeker de voorpret! Lekker zoeken naar koopjes en met zorg de collectie samenstellen, de mooie foto’s die er langs komen en het contact met mede gekkies.. Top!

Mis toch wel de voorpret van vroeger waar je 3 weken lang bezig was met krantjes invullen. Uiteindelijk had je 4 verschillende versies, maar het was vooral zoeken naar het meeste vuurwerk voor de minste prijs.

Vind de voorpret misschien nog wel leuker dan het stoken zelf. De pareltjes zoeken voor de laagste prijzen, routes plannen, het hele opbouwen richting de 31e. ik houd er wel van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan