Voornemens voor 2010

Ruben

VWC lid
Elke jaarwisseling is het weer zover: de goede (of slechte) voornemens. Welke beloof jij je dit jaar waar te maken? En welke zijn eigenlijk zo onzinnig zodat we die allemaal niet meer in ons hoofd hoeven te halen? Laat maar weten!

Op kamers gaan en m'n propedeuse halen.
Verder wordt het denk ik wat minder geld besteden aan vuurwerk, kamers zijn helaas duur genoeg!

Mijn vrienden en sport beter met elkaar te laten combineren. En beter naar mijn lichaam luisteren. :rolleyes:

uhm mijn eerste voornemen is vooral niet stoppen met roken bier drinken auto,s kijken vrouwen kijken en....... MEER VUURWERK!

tja ben niet voor niets een man!!:D

Ik zeg altijd.....Volgend jaar minder vuurwerk, maar lukt toch nooit haha.
Haha dat zeg ik ook elk jaar ;) heb wel is na oud en nieuw uitgerekend voor hoeveel ik in de lucht heb geschoten.. Ik doe dit nooit meer ! ben er behoorlijk van geschokken..maar het was aan de andere kant het ook zeker wel waard :D

Mijn voornemens zijn

01 Proberen minder te roken
02 jullie ontmoeten en nieuwe vrienden maken
03 langer nadenken voor dat ik ja op bepaalde dingen zeg,Zonder de gevolgen te kennen
04 Mijn vuurwerk smaak verbreden
05 Minder geld uitgeven aan onnodige en ongezonde dingen
06 Genieten van de kleine dingen,Want die zijn even veel waard als de grote
07 Verder wil ik nieuwe dingen zien en horen

Beetje veel,Maar we gaan ons best doen

Ik moet dit jaar toch echt maar eens gaan werken...
En goed mijn best doen, zodat ik overga.
Verder mijn vakken met minimaal een 7 afsluiten.
En nog meer geld aan vuurwerk uitgeven, als ik toch ga werken!

- eindelijk mijn rijbewijs halen, ben er nu 4 keer voor gezakt.wil hem dit jaar nog halen en anders voor maart volgend jaar ( dan verloopt mijn theorie )

- Minder drinken
- meer sparen voor de toekomst
- Autootje halen
- sparen voor een koningsschakel ( ben gek van gouden sieraden,degene die ik wil kost €2350 in Antwerpen)
- Minder schelden met ziektes

Het zijn er een hoop.Maar ik ga er dit jaar toch zeker voor

- Appartement zoeken
- Vriendin zoeken
- Naar China gaan
- Meer rust nemen (= minder werken)

Dat zijn ze wel zo'n beetje... genoeg te doen volgend jaar.

tja ik ben niet o van de voornemens .
maar ja mijn auto heeft nou eenmaal niet het eeuwige leven dus dat worden dan gaan sparen voor een ander dacht ik zo

stoppen met roken denk ik, meer voor school doen en als het moet optijd mijn nest uitkomen. Dat is zo een drama, altijd overal te laat behalve op mijn werk en als er iets speciaals moet gebeuren.

- 3x in de week naar fitness ipv 2x.
- Geen eten meer in de kantine kopen en dat geld boven op mijn vuurwerk budget gooien.

Back
Bovenaan