VOLT - Pyro Rockstar

Even ter aanvulling op sommige reacties op deze box. Er zit inderdaad veel Crackling in wat ik juist passend vind bij een rambak als deze. Toch zie ik ook naar mijn mening prachtige kleur combinaties voorbij komen, aantal verschillende effecten en een top opbouw naar de finale cakes. Ik heb deze box daarom aangeschaft tijdens een Black friday actie voor 225 euro. Ik weet het, een risico gezien het feit dat er nog geen straat filmpjes te vinden zijn. Maar ergens maakt dat het ook weer spannend. Ik ben benieuwd hoe deze bak presteert in de straat.

Presteerde gisteren in Huissen beter dan ik had verwacht. Zitten mooie kleuren combi's tussen maar heeft voor mij wat teveel inkak momenten. De2 finale cakes zijn top.Tussen de 200 en 230 zou ik deze nog wel overwegen

Mijn straatfilmpje van de Pyro Rockstar. Al met al toch een mooie bak. Begin salvo was schitterend! Af en toe kakte die wat in maar zeker een mooie opbouw naar de finale. Heb deze in 2 keer (dubbel compound) ontstoken. Lontjes zaten onderin de doos, dus doorlonten was naar mijn idee minder veilig.

Effecten an sich zijn zeker anders. De verdere technische factoren die je noemt, zijn idd gelijk. Dus als de verschillende effecten je niet zo uitmaken, zijn ze verder vergelijkbaar.

Ik vind deze qua schoonheid van effecten een schim van de SoA. Als die voor €200 stond, had ik 'm subiet besteld. Deze laat ik gaan, boeit me totaal niet. Kan ik voor minder geld 2 boxen kopen die me meer enthousiasmeren. Maar smaken verschillen!

Deze viel een beetje weg bij de andere boxen. Voor 200 teveel. Had liever de Magnum PI gehaald voor dat geld haha. Maar was iets te ongeduldig eerder in het jaar.

Deze als een van de laatste boxen geschoten, en vond hem zeker niet tegenvallen. Een mooie diversiteit aan effecten en tempowisselingen, lekkere salvo's en een mooie opbouw naar de all-at-once finale. Ja er zit crackling in, maar niet teveel en altijd gecombineerd met kleuren. Burst is goed maar er zijn merken die beter hierin zijn. De prijs is fors, en het is dat ik hem samen kon kopen, anders had ik waarschijnlijk voor de Magnum PI gegaan. De voorbijganger op het laatst heeft er in ieder geval ook van genoten :biertje::bye:

Back
Bovenaan