VOLT - Pyro Rockstar

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 6610
Artikelnaam: Pyro Rockstar
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 288 schoten (2x 144sh)
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €379,95

170220211059166610_2.png

Laatst bewerkt:
Hmm. Tweede helft van de box vind ik persoonlijk erg goed. Maar wat is it voor prijs? En dan voor 2x144 shots blokjes?

In duitsland staat ie voor 199 euro. Vind het een aardige box met wat leuke stukjes erin. Zit alleen te veel crackling in. En dan vind ik 199 euro nog behoorlijk veel.

Deze box staat nu ook in de aanbieding bij Vuurwerktotaal Nederland.

@mods kan deze verplaatst worden?

Zijn dit de eerste voetafdrukken van lesli op volt/qxclusif of hoe het straks ook gaat heten.

Als de crackling er niet in zat was het een mooie box.Vroeger veel Lidu gehad dus een beetje uitgekeken op crackling..

Video paar keer bekeken, en vind deze totaal niet slecht. Echter is er zoveel moois tegenwoordig en moeten er keuzes gemaakt worden.

Zo op film ziet dit eruit als een lekkere beuker hoor, heerlijk tempo, grote effecten, wel wat veel crackling maar dat komt de chaos wel ten goede. Lekkere aanbieding, maar met het grote assortiment dat tegenwoordig te verkrijgen is geen zekerheidje.

Als de crackling er niet in zat was het een mooie box.Vroeger veel Lidu gehad dus een beetje uitgekeken op crackling..

Ik vind die crackling juist wel tof om eerlijk te zijn. Verder ook heerlijk grote boeketten en toffe effecten. Vind deze box echt wel wat hebben!
Vind in de box ook delen terug van de pyro/papel met the joker en de undercover.

Leuke box maar jammer dat het spul van Volt altijd best prijzig blijft. Zou zelf eerder voor de Transbomber champions edition gaan die vaak ook een heel stukje voordeliger te vinden is :)

Lijkt mij toch wel een fijne box, zeker voor de gewone consument ziet het er prima uit. Veel afwisseling in effecten, de crackling maakt toch wel wat climax momenten en met de variatie in effecten en tempo wisselingen verveelt ie zeker niet. Je hebt toch 2,5 minuut een showtje in je straat, zal dus best aanspreken zoiets.
Om zelf overtuigd te raken wil ik hem wel live zien qua boeketgrootte, maar zo op film mis ik ook een waaier in het geheel voor een overtreffende climax, ben benieuwd of je dat live ook zo ervaart of dat het slotsalvo wel voldoende is.

Ik vind die crackling juist wel tof om eerlijk te zijn. Verder ook heerlijk grote boeketten en toffe effecten. Vind deze box echt wel wat hebben!
Vind in de box ook delen terug van de pyro/papel met the joker en de undercover.
Crackling is een van de goedkoopste effecten en dat stoort mij in deze box.
Prijs van rond de 200 zou beter op zijn plaats zijn.

Als je bij Shots Of Anarchy productfilm vergelijkt met straatfilms, zal deze irl net zo positief gaan verrassen. Goeie mix van kleur, glitter, goud en crackling, mooie show ineen. Die gave finale spreidt de straat wel uit.

Back
Bovenaan