Volkel 10-12-2008 (demo)

Ik zal hier ook weer aanwezig zijn voor de zoveelste keer. Wel altijd irritant parkeren daar, als je net 10 minuten voor tijd aankomt ben je nog een eeuwigheid bezig om een plekje te vinden.

Ik zal hier ook weer aanwezig zijn voor de zoveelste keer. Wel altijd irritant parkeren daar, als je net 10 minuten voor tijd aankomt ben je nog een eeuwigheid bezig om een plekje te vinden.

Mischien verstandig om dan een half uur van te voren aan te komen????

Ik ben hier denk ik ook wel te vinden, is maar een klein eindje rijden.

Hm, ik lees weinig commentaar, en dat is jammer, want het was een leerzame demo. Althans voor mij.
Allereerst was het kwaliteitsverschil met de produkten die in Rijswijk werden geschoten opmerkelijk. Dat was natuurlijk ook te verwachten, omdat Frits altijd probeert om de top van een groot aantal lijnen in zijn verkoopcollectie onder te brengen.
Maar ook in de op deze demo in Volkel geschoten produkten was een groot verschil te zien. Achtereenvolgens werden een (beperkt) aantal produkten geschoten uit de volgende lijnen: Lesli merkloos; Royal Class/Top Selection; Crown; New Spirit; Lidu en Army.
Wat mij bij deze demo écht opviel was het enorme geweld dat uitgaat van het Lidu (en Barely Legal) vuurwerk. Geweldig! En wat een contrast met de merken die door Lesli worden verdeeld. Veel te duur en voor de prijs gewoon te mager uitgewerkt.
De Crown produkten bevallen mij wel wat beter, maar ook hier is de prijs/kwaliteitsverhouding niet goed.
De Army-lijn tenslotte is wat mij betreft kwalitatief beter, maar ook wel erg prijzig.

Toppers van de avond: de beste natuurlijk weer de Extreme Salute, op de voet gevolgd door de Crazy Coconut, ook van B&W (Lidu). Dit is ook een topper hoor! Grote, volle coco's met zware bursts, heerlijk. En ook de Ultimate Force en de Full Sky zijn hun prijs zeker waard. En van de Army Collection zijn Airborn, Desert Storm en vooral Sniper de moeite waard, maar zoals gezegd, vrij prijzig.

De enige cake van Lesli waarvan ik vind dat de prijs/kwaliteitsverhouding in orde is (tenminste: van de vanavond geschoten artikelen), is de Big McThunder. En die zal ik dan ook zeker aanschaffen.

Damian is er geweest bij deze demo en heeft foto's gemaakt van de showroom en van de demo hij heeft er 78 gemaakt hier onder een aantal foto's

Afbeelding_011_kopie.jpg

Afbeelding_018_kopie.jpg

Afbeelding_024_kopie.jpg

Afbeelding_039_kopie.jpg

Afbeelding_058_kopie.jpg

Voor meer foto's ga naar ons foto album *klik hier*

Damian/Pyromaniac: bedankt voor de foto,s, inderdaad mooie grote effecten

En Cass bedankt voor je deskundig commentaar over de demo

Damian is er geweest bij deze demo en heeft foto's gemaakt van de showroom en van de demo hij heeft er 78 gemaakt hier onder een aantal foto's

image

image

image

image

image

Voor meer foto's ga naar ons foto album *klik hier*

en nu 'n kleine selectie van de foto's die het weer doen :p .

Afbeelding_018.jpg

Afbeelding_039.jpg

Afbeelding_079.jpg

de rest kun je hier bekijken : http://www.thundershow.nl/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=66

we hebben wel alles flink uitgedunt , we hadden toen 78 foto's nu 16 , gewoon alleen de mooiste staan nog online .

Back
Bovenaan