Vlogger vraagt jongeren vuurwerk af te steken in Griftpark; Politie komt in actie

Ik zal met deze mening hier vast geen vrienden maken, maar dat hele categorie 1 kan me gestolen worden. Persoonlijk word ik niet warm of koud van een paar knetterballen en heb het gevoel dat het enkel voor een sterker tegengeluid zorgt. Vrijwel niemand is namelijk goed geïnformeerd over deze regelgeving waardoor het voor de leek vrij snel als vroegtijdig afsteken/overlast wordt gezien. Laat staan dat menigeen denkt geen rekening meer te hoeven houden met zijn/haar omgeving omdat categorie 1 "heel het jaar mag". Een artikel als dit is natuurlijk ook weer smullen voor de anti vuurwerk lobby.
Helemaal mee eens hoor, maar inderdaad zal er vast weer kritiek op komen omdat een liefhebber toch van al het vuurwerk houd :bonk:

Heb me al eens uitgelaten onder zijn videos, maar dat resulteert in een bann, met andere woorden mijn reacties verschijnen niet meer onder de video want als iemand je op je fouten wijst is dat een lastpak voor diegene dus dan los je dat zo op. censuur.
Same here! Hahaha
Als volwassene een beetje voor de aandacht van kleine kindjes, met kleine kindjes gaan spelen in het park! Kweet niet hoor..

Dit is exact wat ze willen. Liefhebbers die elkaar met de vinger wijzen.
"Jij verpest de traditie!"
"Nee, jij verpest net de traditie!"

Ik ben op een punt gekomen dat ik deze actie meer dan prima vind.
Een totaalverbod is toch niet meer af te wenden.

Doet PTD het uit geldgewin en om de aandacht? Ja natuurlijk.

Maar ik ben dat gezeik over vuurwerk spuugzat.
Ik word er woedend van.

Steek die lont aan en geniet ervan.

Ik word er woedend van.

Amen,

Het hek is allang van de dam, verdeeldheid al lang en breed gecreëerd, kijk alleen al op dit forum, treurig maar helaas waar.

Ik word er woedend van.

Hierdoor gaat het ook kapot. Cat 1 is legaal, 365 dagen verkrijgbaar. Dus het mag gewoon. Wat is het probleem?

Ik vind persoonlijk er niks mis mee dat mensen een karton categorie 1 vuurwerk tegelijk afsteken.
Alleen provocerend of zelfs aanvallend gedrag naar hulpverleners kan en mag niet. Klaar.

Ik ben in deze discussie ook niet totaal vrij van enige blaam en snap de kick wel.

Alleen heb ik wel geleerd, bij het halen van de nodige papieren. Dat bij het veranderen of verbouwen van pyrotechnische artikelen zowel F.1 als F.2, ( dus ook het stoken, doorlonten of het in de fik steken van een heel karton F.1) het artikel hiermee veranderd in F.4 omdat je de werking ervan hebt aangepast.

In die zin is niet alleen PTD, maar zijn bijna alle vloggers provocerend bezig en inprincipe strafbaar.

Juist, cat1 is ook niet bedoeld om bijv per karton af te steken.
En op social media (en voor omwoners) krijgt zelfs dit zgn "kindervuurwerk" een slechte naam door massaal afsteken door 100 personen tegelijk.
Hou het gewoon bij je tuin, straat, pleintje of bos-met een paar man. Vind ik dan...

Back
Bovenaan