Vlogger vraagt jongeren vuurwerk af te steken in Griftpark; Politie komt in actie

We rijden dagelijks met miljoenen tegelijk 100 op de snelweg. Mag dat dan ook niet?

Ik mag ptd ook niet maar zo lang het cat1 is en ze de rommel opruimen(en dat doen ze!) Is er niks wat niet mag.

Overlast door wat geknettrr in een park, ik word echt knetter van zulke uitspraken door zogenaamde liefhebbers.

Bah

Wat een afgunst hier weer.

Ojee, daar hebben we Sirens aan hoor:wink:

Vreemde vergelijking wel man, een snelweg is gemaakt voor auto's, het is de bedoeling dat daar dagelijks miljoenen mensen gebruik van maken:bonk:

Ga maar eens met 100 auto's op een parkeerplaats/skatebaan staan met de motoren ronkende, zien of ze dan nog zo vriendelijk zijn.

En het filmpje:

Wat een bizar filmpje

De agent in kwestie lijkt me in alle redelijkheid handelt.
Dat hij uitgescholden word voor arme klootzak door de desbetreffende cameraman bevestigd alleen maar weer het typische tokkie beeld van mensen die zich daar verzameld.

Politie neemt een mooie middenweg en zelfs dat is blijkbaar niet genoeg voor bepaalde mensen. Jammer dat zoiets standaard uit de hand moet lopen.

Wat een bizar filmpje

De agent in kwestie lijkt me in alle redelijkheid handelt.
Dat hij uitgescholden word voor arme klootzak door de desbetreffende cameraman bevestigd alleen maar weer het typische tokkie beeld van mensen die zich daar verzameld.

Politie neemt een mooie middenweg en zelfs dat is blijkbaar niet genoeg voor bepaalde mensen. Jammer dat zoiets standaard uit de hand moet lopen.
Eens, krijg last van plaatsvervangende schaamte. te erg dit

Ik ben de laatste die iemand iets misgunt of die gaat zeiken, maarrrr ik heb meer problemen met vloggers die het gewoon te doen is om views en daar schaar ik PTD zeker onder.
Ik schat 'm een jaar of 25 en ff serieus dan ga je toch niet met een stel puppie's ergens een vracht
cat 1 afsteken?
Hij weet donders goed dat juist die "Puppie" categorie 95% van zijn volgers zijn en vind de views belangrijker dan het gezeik wat het oplevert, sterker nog het maakt zijn alleen nog interessanter voor de jeugd.
Probleem is dat de meeste op zo'n pleintje 1 dags vliegen zijn en zeker geen liefhebbers.
En tja als er complete spoilers op internet verschijnen met plaats en datum waar zo'n meeting plaats vind dan kun je erop wachten dat oom agent even langs komt.

Heeft echt niks met liefhebberij te maken dit. Je kunt er rustig vanuit gaan dat cat 1 ook niet meer verkrijgbaar zal zijn straks. Lekker het goede voorbeeld geven met kartonnen tegelijk aansteken, dat zorgt gewoon voor overlast.

En het gebrek aan respect voor de politie is stuitend vind ik.

Heeft echt niks met liefhebberij te maken dit. Je kunt er rustig vanuit gaan dat cat 1 ook niet meer verkrijgbaar zal zijn straks. Lekker het goede voorbeeld geven met kartonnen tegelijk aansteken, dat zorgt gewoon voor overlast.

En het gebrek aan respect voor de politie is stuitend vind ik.

Precies,deze knullen hebben alleen voeding gehad,en geen opvoeding..
Naar oom agent hoor je gewoon te luisteren,en mocht je er kritiek op hebben,zeg het dan gewoon fatsoenlijk,en uitschelden en met ziektes gooien,is daar bepaald geen onderdeel van..

We rijden dagelijks met miljoenen tegelijk 100 op de snelweg. Mag dat dan ook niet?

Ik mag ptd ook niet maar zo lang het cat1 is en ze de rommel opruimen(en dat doen ze!) Is er niks wat niet mag.

Overlast door wat geknettrr in een park, ik word echt knetter van zulke uitspraken door zogenaamde liefhebbers.

Bah

Wat een afgunst hier weer.

Klopt, veel PTD gekeken maar hier gaan ze toch echt een stap te ver wat mij betreft! Boegeroep, provocerend gedrag en dat aansteken per karton bevalt me ook totaal niet, gewoon niet slim!

Bekijk bijlage 49890

Sommige reacties hier. Mensen kunnen echt niet relativeren. Bij sommige bestaat er geen grijsgebied tussen zwart en wit. Of het ene uiterste of het andere..

Ik begrijp echt niet waar sommige vergelijkingen vandaan komen

Met weet ik hoeveel mensen bergen cat 1 afsteken zorgt voor overlast of het nou mag of niet. Dat geld voor zo ontzettend veel dingen.

Als iedereen zich nou eens kon gedragen en niet altijd de grens moest opzoeken dan hoefde we ook niet over deze idioterie te discussiëren.
MAND!

Begrijpend gesproken, maarja...met je eigen ‘als’ geef je zelf al aan dat je eigen betoog niet de realiteit is, want die is helaas in negatieve zin aan de orde vd dag.

Ik vind persoonlijk er niks mis mee dat mensen een karton categorie 1 vuurwerk tegelijk afsteken.
Alleen provocerend of zelfs aanvallend gedrag naar hulpverleners kan en mag niet. Klaar.

Begrijpend gesproken, maarja...met je eigen ‘als’ geef je zelf al aan dat je eigen betoog niet de realiteit is, want die is helaas in negatieve zin aan de orde vd dag.

Tuurlijk. In m'n eentje verander ik dit soort volk niet, daar ben ik me ook wel bewust van.
Hoewel dit natuurlijk voor heel veel dingen in de maatschappij geld dat ze anders kunnen maar we blijkbaar niet anders willen.

Heb me al eens uitgelaten onder zijn videos, maar dat resulteert in een bann, met andere woorden mijn reacties verschijnen niet meer onder de video want als iemand je op je fouten wijst is dat een lastpak voor diegene dus dan los je dat zo op. censuur.

Een volwassen vent die op zijn vrije dag onder het oog van een cameraatje kinder vuurwerk afsteekt met wat onbekende pubertjes om zijn eigen kanaaltje te promoten. Wat mensen wel niet over hebben voor een like..

Vloggers proberen vaak grenzen te verleggen om maar views (en dus omzet) te genereren, en proberen daarbij zelfs vaak misbruik te maken van het (natuurlijke)gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel bij minderjarigen. Dat dit kan resulteren in onaangename en ongewenste maatschappelijke gevolgen, dus voor meer mensen dan henzelf, lijkt ze niks te interesseren. Een sterk voorbeeld van de egomanie die woekert in de tegenwoordige samenleving, met name dankzij sociale media.

Net ff t filmpje gekeken, valt allemaal wel mee.

Die paar klootzakjes die cat2 stookten hadden gewoon een prent moeten krijgen, simpel.

Net ff t filmpje gekeken, valt allemaal wel mee.

Die paar klootzakjes die cat2 stookten hadden gewoon een prent moeten krijgen, simpel.

Met je beide opmerkingen deels eens!
Maarja wij kijken dan ook door een liefhebbersbril.

Je bent een beste vent, maar ik verbaas me over je motto onderaan je berichten.
Motto: ‘Maak je niet druk, het verbod komt er toch wel.’

Dus eigenlijk zeg je tegen iedereen: Geef het toch op, doe wat je wilt, het helpt allemaal toch niks!

Zonde want:

Als men zich niet druk maakte en geen weerstand had geboden, was een algeheel verbod er 10jaar geleden al doorheen geweest.
De vraag om een verbod is er namelijk altijd al, maar omdat men zich ‘druk’ maakt, steek jij nog steeds legaal vuurwerk af tijdens de jaarswisselingen...

Laatst bewerkt:
Ik denk dat we nu al voorbij het punt zijn waar op een verbod tegen te houden is. Misschien valt er nog wat te rekken.

Ik bedoel: geniet van de jaren dat je nog mag afsteken. En maak je niet te druk om de groenlinks club.

Ja ik heb de hoop opgegeven dat een verbod nog tegen te houden is. Daar ben ik eerlijk in, ik heb er geen zin in om die komende 2 a 4 jaar mijn oud en nieuw sfeer te laten vergallen, zolang het mag genieten en daarna vier ik het wel op de antillen oid.

Zoals ik het nu lees staat het er idd beetje aparr, zal het even aanpassen.

Ik denk dat we nu al voorbij het punt zijn waar op een verbod tegen te houden is. Misschien valt er nog wat te rekken.

Ik bedoel: geniet van de jaren dat je nog mag afsteken. En maak je niet te druk om de groenlinks club.

Ja ik heb de hoop opgegeven dat een verbod nog tegen te houden is. Daar ben ik eerlijk in, ik heb er geen zin in om die komende 2 a 4 jaar mijn oud en nieuw sfeer te laten vergallen, zolang het mag genieten en daarna vier ik het wel op de antillen oid.

Zoals ik het nu lees staat het er idd beetje aparr, zal het even aanpassen.

Ik sluit me volledig aan bij jou sirens ik ga geen lappen tekst ophangen maar in dit land van regels en nog meer regels en verplichtingen. De een weet het nog beter dan de ander. Soms denk ik wel eens waar gaan we heen, maar als ik daar aan denk word ik eerder verdrietig dan gelukkig.

Ik zal met deze mening hier vast geen vrienden maken, maar dat hele categorie 1 kan me gestolen worden. Persoonlijk word ik niet warm of koud van een paar knetterballen en heb het gevoel dat het enkel voor een sterker tegengeluid zorgt. Vrijwel niemand is namelijk goed geïnformeerd over deze regelgeving waardoor het voor de leek vrij snel als vroegtijdig afsteken/overlast wordt gezien. Laat staan dat menigeen denkt geen rekening meer te hoeven houden met zijn/haar omgeving omdat categorie 1 "heel het jaar mag". Een artikel als dit is natuurlijk ook weer smullen voor de anti vuurwerk lobby.

Back
Bovenaan