Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Voor ons freaks, jammer van die fontein, boeketten zien er erg mooi, vol en groot uit met mooie kleuren. Voor de normale consument een prima cake lijkt me voor bijna 1 minuut plezier!
PS @ freaks, lijkt me ook prima als opening van een showtje?!
Zeker een top artikel, zeker voor de normale consument. 25 euro voor een minuut vuurwerk!
Wat ook nog heel leuk is dat je in de voorverkoopactie ( rubro folder) bij elke 100 euro een cake van deze serie mag uitzoeken
Op de demo in koekange vond ik de boeketten van deze pot eigenlijk helemaal niet zo speciaal. Echt niet het niveau zoals het op het Rubro filmpje staat. Wel aardig maar meer ook niet.
vandaag live mogen aanschouwen van de buurman. erg leuk maar je kunt duidelijk merken dat alle nieuwe producten een SAMPLE zijn, de effecten zijn ietsjes minder vol maar wel een lekkere harde burst!!
de fontein duurt ongeveer 30 tot 50sec waarna de schots gelanceerd worden met een mooie blauwe mine! erg mooi niet te dicht op elkaar en lekker gespreid!!