Visions of ecstasy [Spectacle Show-120]

Ik doe iedere week wel een potje of een goeie pijl dus dat valt wel mee.

Maar dan nog is het een wereld van verschil of je dit afsteekt in alle 'rust' buiten O&N om of tijdens de 'chaos' van O&N :)

Dit is inderdaad een showbox die je in mijn ogen in alle rust moet schieten om er volop van te kunnen genieten. Dat is ook de reden dat ik m nog heb staan en niet tijdens O&N heb afgestoken.

Dit is de 2016 versie volgens mij, gezien de doos? Het ziet er nog gewoon top uit! Grote boeketten en harde burst. Ik had vorige jaar de Spectacle box 120 en dit jaar maar de Spectacle box 100 proberen. Als ik het filmpje zo zie dan heb ik er het volle vertrouwen erin dat de nieuwe versie ook top zal zijn!

Marchel, kan je bevestigen dat deze mooie box dit jaar erbij zit? Zie m ook nergens aangeboden worden behalve 1 zaak waar ik m dan ook heb gekocht maar maak me zorgen omdat ie nergens anders aangeboden wordt... :)

Marchel, kan je bevestigen dat deze mooie box dit jaar erbij zit? Zie m ook nergens aangeboden worden behalve 1 zaak waar ik m dan ook heb gekocht maar maak me zorgen omdat ie nergens anders aangeboden wordt... :)

Ik denk dat je beter moet kijken hoor want hij word volop aangeboden o.a Megavuurwerk en Vuurwerkhuizen en nog meerder shops.

Dit is de 2016 versie volgens mij, gezien de doos? Het ziet er nog gewoon top uit! Grote boeketten en harde burst. Ik had vorige jaar de Spectacle box 120 en dit jaar maar de Spectacle box 100 proberen. Als ik het filmpje zo zie dan heb ik er het volle vertrouwen erin dat de nieuwe versie ook top zal zijn!

Ik had vorig jaar de specatacle 120 2015 versie, dit jaar de 100shots Solar Storm en de 150sh Euphoric of Happiness op de verlanglijst.
Ziet er op film iig helemaal super uit.

Maar als ik deze spec 120 nog ergens in de buurt tegenkom, dan neem ik hem mee.

Laatst bewerkt:
Mooi om te lezen. Ik ga ook altijd pas rond 1 uur aan de slag. Rond 12 uur echt veel volk op straat die echt niet weten waar ze mee bezig zijn.

Nee heb je helemaal gelijk in ,. Zit alweer wat herinneringen op te halen ..:wink:
Soms vergeet je dat niet iedereen weet wat ie heeft en hoe dit moet worden afgestoken .. zeker i.c.m. alcohol en groepsdruk om grappig proberen te zijn.
Een ongeluk is nooit 100% uit te sluiten maar mijn "mindere" ervaringen waren met mensen die geen benul hadden .. pijlen in te kleine en te lichte flessen..Potten niet goed weggezet en van dat soort dingen.
Niet dat ik proffesional ben maar ik ben fanatiek genoeg met Vuurwerk om te weten wat het doet en wat de kracht ervan is.
Maar leuk om te lezen dat jij ook van de "late" beleving bent..zo veel mooier als de stilte terug begint te keren en je dan je "eigen lucht" vol pompt...
Lekker hoor.. dan geniet ik het meeste.. leef op dat moment ook beetje in mijn eigen wereldje...:D

Had nog de 2015 versie op de kop kunnen tikken.
Wat een toppertje was dit zeg. Wel een beetje vonkoverslag.

Had nog de 2015 versie op de kop kunnen tikken.
Wat een toppertje was dit zeg. Wel een beetje vonkoverslag.

Prachtig blok, vooral die 2015 productie. Vorig jaar 2x tegelijk geschoten in de show. Wat een bruut geweld!

Back
Bovenaan