Visions of ecstasy [Spectacle Show-120]

Wij krijgen momenteel veel vragen over de Visions of Ecstacy cake die we op onze site aanbieden. Dit is een cake uit de betreffende box, alleen weten we helaas nog niet welke het precies is. De kwaliteit van deze box staat buiten kijf, dus voor €10,- heb je daar nooit een miskoop aan. Bestel je er 10, dan krijg je dus wel 10x dezelfde cake.

Ik heb er alvast een paar besteld, als het echt maar 1 vd 6 cakes is dan genieten we gewoon meerdere jaren ervan.

Weet je ik bestel er gewoon nog 6.

Hé wel wat overhouden voor mij he ik wil er ook wel een paar maar ik kan nu even niet bestellen. Vuurwerkwereld CT, hoe zit het trouwens met de voorraad van deze cakes en ook de andere outlet artikelen?

Hé wel wat overhouden voor mij he ik wil er ook wel een paar maar ik kan nu even niet bestellen. Vuurwerkwereld CT, hoe zit het trouwens met de voorraad van deze cakes en ook de andere outlet artikelen?

De voorraad is per product verschillend. De Visions cake kunnen we goed leveren ieder geval. Aantal producten zijn er weer minder van beschikbaar, dus het blijft op=op.

Thanks boys van Chinatown voor dit bericht. Ik heb er gelijk maar vier besteld en ook nog even de mjb box meegepakt. Die is altijd goed.

Ik krijg een 500 internal server error als ik bij chinatown woerden probeer te bestellen.. (dus vanaf winkelmand naar betalen werkt niet)

Ik krijg een 500 internal server error als ik bij chinatown woerden probeer te bestellen.. (dus vanaf winkelmand naar betalen werkt niet)
Hier had ik eergisteren ook last van maar was inmiddels weer verholpen. Er werd gewerkt aan de website.
Ik kreeg vanuit Chinatown een reactie dat zij voldoende voorraad hebben op de Visions of Ecstacy dus dat wachten tot morgen geen problemen zouden moeten opleveren.

Vanavond nog een keer proberen en anders wachten tot morgen. :thumbup:

Hier had ik eergisteren ook last van maar was inmiddels weer verholpen. Er werd gewerkt aan de website.
Ik kreeg vanuit Chinatown een reactie dat zij voldoende voorraad hebben op de Visions of Ecstacy dus dat wachten tot morgen geen problemen zouden moeten opleveren.

Vanavond nog een keer proberen en anders wachten tot morgen. :thumbup:

Wel een lange storing man

Net deze cake in vijfvoud besteld, ben er zeer happy mee en nieuwsgierig welke het van de zes wordt.

Waarom wordt deze cake eigenlijk alleen bij deze 3 winkels aangeboden en niet bij meer filialen?

Maar hoe wordt 1 cake van een 6 delige cakebox dan los verkocht en ook nog niet wetende welke cake?

Back
Bovenaan