chrissie81
VWC lid
Lekkere bak hoor;
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Welke batch was dit ? Had hem in 2016 maar die was toch echt stukken beter dan dezeLekkere bak hoor;
In het Noorden kom je hem nog wel tegen. Heb er zelf ook nog 1 staan.Kan ik deze nog ergens op de kop tikken?
Blijft gewoon zo'n lekker bak....
In het Noorden kom je hem nog wel tegen. Heb er zelf ook nog 1 staan.
Salon roger hééft hem sinds vandaag binnenDank je.
Ik had natuurlijk moeten vragen of deze nog ergens in mijn buurt te krijgen is, daarmee bedoel ik dan ergens in Limburg of een stukje Brabant of Gelderland zou nog kunnen.
Het blijft een "mooi ding" deze bak, maar om voor deze naar het voor mij hoge Noorden te rijden, gaat hem helaas niet worden...![]()
Salon roger hééft hem sinds vandaag binnen
Wauw! Super man.
Heel erg bedankt voor de tip.
Ook nog lekker dicht bij huis.![]()
Mooie box hoor!
Wij krijgen momenteel veel vragen over de Visions of Ecstacy cake die we op onze site aanbieden. Dit is een cake uit de betreffende box, alleen weten we helaas nog niet welke het precies is. De kwaliteit van deze box staat buiten kijf, dus voor €10,- heb je daar nooit een miskoop aan. Bestel je er 10, dan krijg je dus wel 10x dezelfde cake.
Mag weg, opmerking niet gepast denk ik. (Mijn opmerking)Wij krijgen momenteel veel vragen over de Visions of Ecstacy cake die we op onze site aanbieden. Dit is een cake uit de betreffende box, alleen weten we helaas nog niet welke het precies is. De kwaliteit van deze box staat buiten kijf, dus voor €10,- heb je daar nooit een miskoop aan. Bestel je er 10, dan krijg je dus wel 10x dezelfde cake.
Jullie krijgen van de importeur ook maar één van de 6 verschillende cakes geleverd dan? Of hoe moet ik dat zien? Want zover ik weet zijn er 1 of 2 cakes uit deze box afgekeurd en mag de rest wel worden verkocht. Dus dat zijn wel verschillende soorten als het goed is. Maar goed, als ik 12 dezelfe krijg hoor je mij ook niet klagen, voor dit geld oud Evo 30mm is echt zeldzaam goedkoop.