Visions of ecstasy [Spectacle Show-120]

Ook hier zie ik nog vragen omtrent de cakes die wij binnen gaan krijgen. Begin dit jaar hebben we gecommuniceerd dat het één specifieke cake uit de welbekende box zou zijn. Medio december krijgen we de cakes binnen en hoogstwaarschijnlijk zijn het meerdere verschillende cakes uit dezelfde box.
Tot aan het afhaalmoment wordt het een verrassing welke cake of welke cakes je uitgeleverd krijgt. Helaas is het ondoenlijk om met ieders wensen rekening te houden, dus ruilen voor cake A of B is niet mogelijk.

We zijn uiteraard erg benieuwd naar de vele filmpjes die hopelijk begin januari zullen volgen!

Zou leuk zijn als ik verschillende krijg uitgeleverd. Heb er 6 besteld in de hoop dat ik 3 verschillende krijg :). We gaan het meemaken in december.

Zou leuk zijn als ik verschillende krijg uitgeleverd. Heb er 6 besteld in de hoop dat ik 3 verschillende krijg :). We gaan het meemaken in december.
Heb er 8.. hoop dan ook niet op 8x dezelfde maar ach.. voor die prijs mag je als nog niet klagen mocht dat wel het geval zijn.

Zou leuk zijn als verschillden per klant uitgeleverd worden. Anders heb ik 24x dezelfde. Ik wacht wel tot de dag van ophalen welk project het gaat worden.
het blijft een superdeal dit.

Thanks voor de opheldering. Mocht het kunnen is het idd leuk om wat verschillende mee te krijgen. Hier ook 12 stuks besteld :holland:

Back
Bovenaan