Virgo

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 076
Artikelnaam: Virgo
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 201,50 gr.
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: 25 schots cake. Knalkometen met gekleurde palmen, zilver, groen, rood en blauw. Finale van bijzonder fel wit licht.
Tijdsduur: 45 sec
Stijghoogte: 8 m
Richtprijs: €.24,95
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

076_virgo.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Waarom staat er bij aantal schoten 225 en bij de effectomschrijving 200 minder?? Ben erg benieuwd naar de finale van 'bijzonder wit licht'!

Geweldige gekleurde tails, echt ontzettend mooi. De blinkers zijn een grappige afwisseling, maar niet mijn smaak. De finale had ik liever in een salvo gezien.

Deze cake kost €24,95

Een absolute topper! Het zou goed kunnen dat het hier weer een sample betrof en dat de werkelijke voorraad misschien mindere kwaliteit is, maar dit ding was echt zeer strak! De tails stegen bijzonder lang en hoog op. Het rustige tempo is perfect geschikt voor dit soort effecten. De aparte floppende witte blinkers waren ook erg mooi. Juist omdat ze zo gek ploppen en een raar gevormd boeket geven.
Veruit één van de cakes die gisteren de meeste indruk op me heeft gemaakt :) En met een euro per schot ook best betaalbaar! (Zeker met wat korting)

Heeft iemand deze eigenlijk ooit gehad?
Zoja, was deze net zo goed als op de demo filmpjes of toch echt minder?

Back
Bovenaan